Головна особливість хмарного кол-центру Оки-Токи – це можливість оплачувати тільки ті модулі та функції, які вам потрібні. При цьому, ви легко можете керувати розмірами вашого хмарного кол-центру, додаючи або видаляючи операторів у кілька кліків
Прайс-лист оки-токи
Ціни вказані в Валюті білінгу за 1 день використання Сервісу
Валюта білінгу – облікова одиниця білінгової системи – умовний «євро», для цілей Договору приведений до євро Єврозони (1 умовний «євро» = 1 євро Єврозони).
(Визначення з «Публічної пропозиції». Інші терміни, що зустрічаються в цьому документі, також використовуються в значеннях, визначених в «Публічній пропозиції» та «Комерційній угоді».)
Постійний бонус при поповненні від:
1 000 EUR + 100 EUR; 2 000 EUR + 250 EUR; 3 000 EUR + 400 EUR на рахунок.
Основні функції
- На добу
- Абонентська плата € 0,75
Зберігання записів розмов до 1440 годин, облік завантаженості операторів і керування проектами, 25 звітів по дзвінках, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів, поштові звіти, мовна аналітика, гостьові акаунти, мікширування звітів, сценарії розмов, KPI та дисциплінарний контроль – 10 рапортів на день.
- Додаткова оплата
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора в день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 75
Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу
Додаткові функції
- За 1 порт
- Порти в GSM-шлюзі € 0,75
- На добу
- Модуль відправки SMS € 1.5
- На добу
- Додаткове сховище для записів розмов € 0,15
за кожні додаткові 10 ГБ, що виходять за рамки 10 ГБ, включених до абонентської плати.
Додаткова тарифікація за кількість спроб Автодзвінка
- в день" перекладається як "на день" на українській мові.
- від 0 до 500 шт. входить до абонплати входить до абонплати
- в день" перекладається як "на день" на українській мові.
- від 500 до 30 000 шт. € 4,5
- в день" перекладається як "на день" на українській мові.
- від 30 000 до 60 000 шт. € 7.5
- за кожні 10 000 спроб
- від 60 000 шт. € 1,2
Преміум функції
- На добу
- Визначення часового поясу клієнта € 1.5
- На добу
- Черга для VIP-клієнтів € 1.5
- На добу
- Персональний домен € 1.5
- На добу
- Резервне копіювання в хмару € 1.5
- На добу
- Призначений сервер € 12
за один сервер. Може використовуватися для декількох модулів або функцій одночасно (наприклад, для CRM та Автодзвінка).
- На добу
- Щоденні правила автообдзвону € 1.5
- Необмежені звіти до 10 шт входить до абонплати входить до абонплати
- за кожні 100 звітів
- Безлімітні звіти від 10 штук € 1.5
Розпізнавання мови (за окремими фрагментами тривалістю від 1 до 15 секунд)
- протягом доби
- від 0 до 50 шт. входить до абонплати
- протягом доби
- від 51 шт. 0,02
Синтез мови (за знаками друкованого тексту)
- На добу
- від 0 до 1000 шт. входить до абонплати входить до абонплати
- На добу
- від 1000 до 5 000 шт. € 1.5
- На добу
- від 5 000 до 10 000 шт. € 3
- На добу
- від 10 000 до 20 000 шт. € 4.5
- На добу
- від 20 000 до 30 000 шт. € 6
- На добу
- від 30 000 до 60 000 шт. € 10
- За кожні 10 000 символів
- від 60 000 шт. € 1.5
API-запити
- На добу
- до 1 000 шт. входить до абонплати входить до абонплати
- На добу
- від 1 000 до 10 000 штук. € 0,75
- На добу
- від 10 000 до 50 000 шт. € 1.5
- На добу
- від 50 000 до 100 000 шт. € 3
- за кожні 10 000 запитів
- від 100 000 шт. € 0,3
Платити за Окі-Токі вигідно!
У нас, в Окі-Токі, немає єдиної ціни для всіх. Кожен клієнт платить стільки, скільки використовує.
Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи - ви платите більше, а зовсім мало - ваші витрати будуть мікроскопічними.
Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.
Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.
Зручність
Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів за ЕДО.
14 ДНІВ БЕЗКОШТОВНО
Залиште заявку, та отримайте доступ до всіх можливостей хмарного колл-центру на 14 днів!
Галузеві рішення
У нас є готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Переваги: функціонал обширний, велика кількість звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів і рапортів.
Зручна платформа для компанії при великій кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис і архів всіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість на ці послуги на ринку низька.
Недоліки: Брак ряду віджетів при переході на нове операційне місце, хоча це можна розглядати як перевагу, оскільки не розсіює увагу оператора при дзвінку
Юлія Райська
Працюємо з Окі вже більше 5 років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарну ціну. Є люди — платіть, немає людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який буде стабільно працювати, однозначно радимо Окі. У нас не було ситуацій за 5 років щоб Окі не працювало більше 4-5 хвилин і це трапляється дуже рідко.
Богдан Кошевий
Ми працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували лише 2 операторських місця. Тепер операторів більше – витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» та нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів – платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот – не платиш за нього, потрібен – підключив. Але персональний менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Любов
Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча в цілому позитивне враження. Зручності: зрозумілий інтерфейс та робота з браузера, можливості дайлеру. Дуже круто розташований IVR. Створення голосових вітань або сценаріїв прям круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще ряд недороблених деталей. Трохи неприємно, що багато пов’язаних функцій знаходяться в різних розділах. Було б добре додати більше підказок. В загалом, більше задоволений роботою, ніж ні.
Гість