Організація кол-центру з нуля – досить тривалий, складний і затратний процес. Старий метод організації кол-центру під ключ передбачає купівлю ліцензії на ПЗ, серверів (не менше 2-х), IP-телефонів, а також підготовку проекту, розгортання, розробку інтеграцій, технічної підтримки і багато чого непередбачуваного. Через це повернення інвестицій в кол-центр може зайняти кілька років.
Сучасна альтернатива такому підходу – Окі-Токі, хмарний кол-центр, вартість налаштування і запуску якого значно нижче. До того ж, ціни на організацію кол-центру з нуля в хмарі досить прозорі і залежать тільки від фактичних об’ємів використання і обраного функціоналу. Доступ до сервісу можливий як з ПК, так і з сучасних гаджетів, що дає можливість заощадити кошти на купівлю обладнання.
Вартість кол-центру Окі-Токі
Для розрахунку вартості створення кол-центру з нуля, оптимізованого під ваші завдання, можна використовувати спеціальний калькулятор. При розрахунку слід врахувати наступні параметри:
- Кількість робочих днів у тижні;
- Чи буде ПЗ використовуватися вихідні;
- Максимальна кількість робочих місць у вихідний і робочий день;
- Який обсяг сховища для MP3 записів потрібен (10 Гб за замовчуванням);
- Кількість дзвінків за допомогою автодзвінка (до 500 на день – безкоштовно);
- Кількість API & Webhooks викликів (до 500 на день – безкоштовно);
- Кількість GSM-шлюзів з вашими SIM-картками
- Преміум функція: Урахування часового поясу клієнта;
- Преміум функція: Підключення сервісу відправки SMS;
- Преміум функція: Персональний домен.
Переваги хмарного колл-центра
У хмарному КЦ Окі-Токі клієнт платить лише за використані можливості та послуги. При значних обсягах роботи витрати більше, а якщо дзвінків зовсім мало – витрати будуть всього 15 EUR. У будь-якому випадку ціна колл центра під ключ передбачувана та точна. Крім того, користувачі Окі-Токі можуть:
- Використовувати бонусні кошти для оплати будь-яких інструментів;
- Взяти кредит на тиждень, якщо з якихось причин немає можливості поповнити рахунок;
- Отримати послуги за договором пропозиції, оплачуючи їх за допомогою Visa/MasterCard;
- Отримувати документи за допомогою ЕДО.
Як почати використовувати сервіс Окі-Токі
Щоб почати використовувати Окі-Токі, достатньо заповнити форму за адресою: Контакти.Після цього можна переходити до організації робочих місць менеджерів.
Протягом перших 14 днів використання вартість колл-центру для інтернет-магазину або іншої компанії дорівнює нулю. У нас є готові рішення для юридичних і фінансових фірм, служб доставки, рекламних агентств та держустанов. Ми пропонуємо протестувати сервіс зовсім безкоштовно! По закінченні 14 днів слід поповнити рахунок у особистому кабінеті. За бажанням клієнта, ми можемо зробити презентацію системи через skype. Сервери Оки-Токи є в Україні, Казахстані і Німеччині. І, що важливо — ви можете запропонувати свої сервери для зберігання даних.
Переваги: функціонал обширний, велика кількість звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів і рапортів.
Зручна платформа для компанії при великій кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис і архів всіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість на ці послуги на ринку низька.
Недоліки: Брак ряду віджетів при переході на нове операційне місце, хоча це можна розглядати як перевагу, оскільки не розсіює увагу оператора при дзвінку
Юлія Райська
Працюємо з Окі вже більше 5 років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарну ціну. Є люди — платіть, немає людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який буде стабільно працювати, однозначно радимо Окі. У нас не було ситуацій за 5 років щоб Окі не працювало більше 4-5 хвилин і це трапляється дуже рідко.
Богдан Кошевий
Ми працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували лише 2 операторських місця. Тепер операторів більше – витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» та нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів – платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот – не платиш за нього, потрібен – підключив. Але персональний менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Любов
Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча в цілому позитивне враження. Зручності: зрозумілий інтерфейс та робота з браузера, можливості дайлеру. Дуже круто розташований IVR. Створення голосових вітань або сценаріїв прям круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще ряд недороблених деталей. Трохи неприємно, що багато пов’язаних функцій знаходяться в різних розділах. Було б добре додати більше підказок. В загалом, більше задоволений роботою, ніж ні.
Гість