УСІ ФУНКЦІЇ ВОКІ-ТОКІ

Ми створюємо сучасні хмарні колл-центри дистанційно, незалежно від місця перебування операторів, без обладнання, майже безкоштовно і з технічною підтримкою 24/7.

Багатоканальна обробка звернень

Обробляйте голосові та текстові звернення швидко та якісно за допомогою Окі-Токі.

Суперсила

Сценарії обслуговування дзвінків

Проектуйте сценарії для IVR та операторів, використовуючи правила, черги та інші інструменти!

Різні списки для різних завдань

Створюйте чорні, білі та VIP-списки для кожного проекту.

Інтеграції та сценарії роботи в чатах

Підключайте зручні чати (Faceboook, Whatsapp та ін.)! Налаштовуйте сценарії роботи чатів для кожного проекту!

Обробка звернень у особистому кабінеті

Збирайте дзвінки, SMS та email у особистому кабінеті оператора. Обробляйте всі звернення в одному інтерфейсі!

Унікально

Автоматичний callback по втраченим дзвінкам

Досить втрачати замовлення та клієнтів! Підключайте автоматичний передзвінок при втраті дзвінка!

Просунута CRM та аналітика

Завантажуйте свої дані у нашу CRM, будуйте воронки, аналізуйте дані за дзвінками.

Імпорт та експорт телефонної бази

Імпортуйте або експортуйте ваші бази абонентів до нашої CRM швидко та зручно.

Налаштовуйте воронку продаж

Налаштовуйте різні воронки для різних проектів, використовуючи бібліотеку шаблонів та сценаріїв.

Нормалізація номерів

Отримайте вашу базу в єдиному форматі після автоматичного перетворення завантажених номерів.

Контроль унікальності та валідація даних

Система автоматично буде перевіряти завантажені контакти на унікальність, а також на наявність помилок.

Зовнішній вигляд контактів та користувацькі поля

Налаштовуйте зовнішній вигляд контактів так, як вам зручно. Додавайте користувацькі поля та теги для більш комфортного керування контактами.

Історія взаємодій з клієнтом

Зберігайте всю історію спілкування з клієнтами (дзвінки, листування, чати) в єдиній системі.

Керування доступом до контактів

Встановлюйте різні рівні доступу до контактів (видимість, зміна), а також призначайте відповідальних співробітників.

Кастомізація звітів

Налаштовуйте звіти по роботі колл-центру так, як зручно вам. Зберігайте налаштування для наступних візитів.

Експорт звітів

Завантажуйте звіти у форматах CSV, HTML, JSON.

Керування та контроль операторів

Налаштуйте роботу свого контакт-центру за допомогою інструментів контролю та управління операторами.

Особистий кабінет оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики за кожним співробітником.

Різні списки для різних завдань

Створюйте чорні, білі та VIP-списки для кожного проекту.

Суперсила

Облік зайнятості

Створюйте звіти про зайнятість окремих операторів або узагальнені звіти про загальну зайнятість.

Нормативи та тарифікація

Встановлюйте стандарти роботи операторів на різних проектах, а також тарифікацію в залежності від потреб проекту.

Бонуси та штрафи

Керуйте бонусами та штрафами для операторів всередині системи.

Перехоплення та прослуховування дзвінка

Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їх роботи.

Якість заповнення анкет або карток

Керуйте якістю заповнення карток у CRM чи анкет у опитуваннях в межах сервісу.

Автоматичне опитування про якість обслуговування

Підключайте автоматичне опитування, яке допоможе визначити якість обслуговування вашими операторами.

Спрощення роботи за допомогою шаблонів та сценаріїв

Скористайтеся готовими шаблонами та сценаріями для запуску та оптимізації роботи вашого кол-центру.

Конструктори для сценаріїв дзвінків та чатів

Використовуйте конструктори, щоб проектувати сценарії діалогів та чатів з клієнтами.

Конструктор діалогів

Складайте діалоги для операторів для більш ефективної обробки звернень.

Бібліотека готових сценаріїв

Скористайтеся готовими сценаріями, що є в нашій бібліотеці. Або візьміть їх за основу для своїх.

Шаблони для SMS та електронної пошти

Збирайте дзвінки, SMS та email у особистому кабінеті оператора. Обробляйте всі звернення в одному інтерфейсі!

Керування телефонією

Економте на зв'язку: підключайте своїх провайдерів і гнучко налаштовуйте ліміти та дозволи на дзвінки.

Унікально

Підключення будь-яких провайдерів зв'язку

Обирайте та підключайте того провайдера зв'язку, чиї умови для вас є більш вигідні.

Маршрутизація вихідних дзвінків

Налаштуйте перенаправлення вихідних дзвінків за тарифами та префіксами операторів для економії на телефонії.

Обмеження на зв'язок

Встановлюйте ліміти на зв'язок в середині кабінету, щоб контролювати свої витрати.

Моніторинг якості зв'язку

Користуйтеся лише найкращим зв'язком за допомогою автоматичного моніторингу якості.

Внутрішні сповіщення для контролю

Отримуйте автоматичне SMS та email-сповіщення при досягненні лімітів витрат або погіршенні якості зв'язку.

Контроль дозволених напрямків

Налаштовуйте дозволи на дзвінки лише в конкретних напрямках, щоб уникнути зайвих витрат.

Детальна статистика з дзвінків

Отримуйте інформацію про вартість, кількість та тривалість дзвінків прямо в особистому кабінеті.

Можливості хмарного кол-центру Окі-Токі

Оки-Токи допомагає організувати сучасні хмарні кол-центри дистанційно, незалежно від вашого місця перебування. Вашим операторам не потрібно нічого, окрім ПК або планшета з гарнітурою

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних