Інтеграція Окі-Токі зі сторонніми сервісами
На цій сторінці ми зібрали перелік сервісів, з якими вже готова інтеграція у Окі-Токі.
- Все
- CRM
- SMS
- Телефонія
- Чати
- ATC
Інтеграції з CRM
Можливості інтеграції з CRM-системами
Автоінформатор
Автоматична зміна статусу ліда/угоди у зовнішній CRM в залежності від статусу дзвінка. Популярні тригери:
- 1. дозвонився, не зацікавило;
- 2. дозвонився, зацікавило;
- 3. дозвонився, не дзвоніть;
- 4. не дозвонився.
Автоматичне додавання при створенні угоди або зміні статусу в певний автообдзвінок зі своїм сценарієм дзвінка. Автоматичне внесення інформації після дзвінка в лід/угоду.
АвтоінформаторАвтообдзвін
Автоматичне відкриття картки клієнта, угоди або ліду під час підйому слухавки абонентом.
Автоматичне логування всіх спроб дзвінків в картці клієнта або угоді.
Автоматична передача даних в зовнішню CRM, після обробки сценарію розмови оператором.
Запис розмови.
Автоматичний дзвінокВхідні дзвінки
Автоматичне відкриття картки клієнта.
Автоматичне логування всіх спроб дзвінків у картці клієнта або угоди.
Запис розмови.
Можливість маршрутизації дзвінка залежно від даних у картці CRM.
Контакт-центрНе знайшли потрібну CRM? Залиште заявку, швидше за все вона або є, або її можна створити за декілька кліків :)
Залишити заявкуІнтеграції з SMS-службами
Можливості інтеграції з SMS-сервісами
Автоінформатор
Відправка автоматичного повідомлення-шаблону, якщо клієнту цікаво, наприклад, натискання кнопки або голосова відповідь.
Відправка автоматичного повідомлення-шаблону з пропозицією, якщо не додзвонилися, або з повідомленням про те, що намагалися додзвонитися.
АвтоінформаторАвтообдзвоні з оператором
Надсилання повідомлення з робочого місця оператора.
Надсилання автоматичного повідомлення-шаблону з пропозицією, якщо не додзвонилися або сповіщенням, що намагалися додзвонитися.
Надсилання повідомлення з анкети клієнта.
Автоматичний дзвінокВхідні/вихідні дзвінки
Автоматична відправка з сценарію розмови сервісу Оки-Токі.
Ручна відправка SMS з опермісця.
Відправка автоматичного повідомлення-шаблону з пропозицією, якщо не додзвонилися або сповіщенням, що намагалися додзвонитися.
Контакт-центрНе знайшли потрібного SMS сервісу? Залиште заявку, швидше за все вона або є, або можна зробити за кілька кліків :)
Залишити заявкуІнтеграції з сервісами телефонії
Можливості інтеграції з телефонією
Автоматичне маршрутизування залежно від типу номера.
Автоматичне перемикання на резервну телефонію у разі збою основної.
Використання пакетних хвилин.
Гнучке налаштування маршрутизації під різні проекти в межах аккаунту.
Не знайшли потрібного sip-оператора? Залиште заявку, швидше за все інтеграція вже існує, або її можна здійснити за кілька кліків :)
Залишити заявкуІнтеграції з месенджерами та поштою
Інтеграція з телефонною станцією (PBX)
Функціональність сервісу Oki-Toki дозволяє інтеграцію з будь-якою телефонною станцією (PBX). Залиште заявку, і ми вам допоможемо! 🙂 Детальніше про можливості PBX Oki-Toki тут.
Отримати консультацію14 днів безкоштовно
Залиште заявку, та отримайте доступ до всіх можливостей хмарного колл-центру на 14 днів!