06.09.2022

Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Ми звикли набирати номери телефонів по-різному – хтось набирає всі номери, навіть міські з префіксом міста, як на мобільному (044 4968432), а хтось перед префіксом звик набирати «38» – 38044 4968432. З вхідними дзвінками теж не все просто – міські дзвінки надходять без коду міста (4968432), а мобільні – з префіксом оператора. Контакт-центру перетворення номерів необхідне для стандартизації зберігання і пошуку телефонів.

Вихідні дзвінки оператори зв’язку приймають від Оки-Токи в своєму форматі та майже ніколи в міжнародному.

Наприклад, якщо ваш бізнес буде рости, і ви відкриєте представництво в Німеччині або ще десь – номер клієнта без коду країни буде створювати плутанину і, строго кажучи, буде позбавлений сенсу.

Тому в CRM та ACD всі номери повинні бути приведені до одного вигляду, інакше дублікати номерів неунікальні. Тому ми рекомендуємо всі номери зберігати у форматі Код країни, код міста, номер абонента, наприклад: +380444968432.

Відповідно до цього вступлення, місць, де необхідне перетворення номера, принаймні чотири.

Перетворення номера, набраного оператором

У меню «Черги та дзвінки» вибираємо потрібну Чергу, розділ «Операторське місце», поле «Перетворення номерів».

Перетворення номерів у налаштуваннях черги
Перетворення номерів у налаштуваннях черги

 

Правила перетворення номерів перераховуються через кому в один рядок. Ми можемо вибрати з запропонованого списку або вписати вручну.

Мої правила перетворення такі: [10]/+7, [11]/-8+7, [9]/+380, [10]/+38, [11]/+3. Що вони означають?

  • [10]/+7 – якщо набрати 10 цифр, наприклад 9534700009 – система подставить 7 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний номер клiєнта Tele2.
  • [11]/-8+7 – 11 цифр, префікс 8 заміниться на 7
  • [9]/+380 – 9 цифр – система подставить 380 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний номер клiєнта з України
  • [10]/+38 10 цифр 0501234567, подставить 38 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний Vodafone
  • [11]/+3. 11 цифр, 80671234567 – система подставить 3 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний Київстар.

Будьте уважні і не допускайте двозначностей на зразок 38067[7], 38050[7]. Такий запис передбачає до будь-яких набраних семи цифр додавання 38067 і 38050 одночасно і це неможливо. 

Перетворення номерів в вхідних дзвінках

У меню “Черги та дзвінки” – виберіть потрібну Чергу, розділ “Номери телефонів”, область “Вхідні дзвінки”. За вкладкою “Додатково” відкриється поле “Перетворення номера”. 

Перетворення при імпорті контактів

Про налаштування Автоматичного перетворення номерів при імпорті є окрема стаття. В ній описані основні правила та валідація номерів при ручному імпорті та через API.

Використовувані правила подібні до перетворення в черзі. Можна вказувати декілька через кому.

Важливо! Якщо жоден з телефонів не підходить під жодне правило – не буде додано номера. І якщо всі телефони контакта не підходять під правила – не додасться контакт. У вікні імпорту ви побачите повідомлення про це.

Перетворення вихідних номерів у формат оператора зв’язку (для досвідчених користувачів)

Провайдери SIP-послуг користуються різними форматами номерів. Хтось з них, як і ми, вимагає міжнародний формат з 12 цифр, а інші з 10. Щоб SIP-провайдери послуг приймали номер вихідної авторизації у потрібному форматі, потрібно налаштувати перетворення номера в шлюзі. Перейдіть у меню SIP-телефонія розділ SIP-провайдери Виберіть потрібний шлюз – редагувати – тонкі налаштування – Префікс та введіть правило. Наприклад, «+3» означає, що перед номером додати цифру 3. А «-38», що у номера 380444968432 перед відправкою дзвінка на оператора будуть видалені 38. Для особливих випадків слід застосовувати ланцюги перетворень /-38+545456.

Перетворення номерів у формат постачальника
Перетворення номерів у формат постачальника

 

 Додатково

  • Існують унікальні типи номерів, які не можна перетворити. Їх потрібно додавати як окремі напрямки в налаштуваннях телефонії. Наприклад, номер, який починається з «0800». 
  • Якщо формат набраного номера не підтримується SIP-провайдером, то він завершує дзвінок відповідями SIP 403, SIP 404. Про SIP відповідь від SIP-провайдера є окремий матеріал у двох частинах.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 20, 2022 Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Як зробити ефективний звіт роботи контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою зрозумілих звітів.

Детальніше
photo
Понеділок Січень 18, 2016 Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Підключення SIP-номера до центру контакту в системі Окі-Токі. SIP-реєстрація. Як контролювати підключення (реєстрацію)

Детальніше