18.10.2016

Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.

Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Якщо клієнт один, завжди можна попросити перевести базу в потрібний міжнародний формат, якщо багато партнерів і бази «різношерсті» виникає потреба налаштувати автоматичне перетворення номерів при імпорті, перевірці його на валідацію або відповідність. Ми прислухалися до наших клієнтів та додали три інструменти у масові операції, які вирішать це питання при імпорті бази клієнтів.

 

Правила перетворення номерів під час імпорту бази

 

Цей інструмент створено, щоб настроїти автоматичне перетворення номерів на шаблон. Правила, що використовуються, аналогічні налаштуванням перетворення в черзі. Можна вказувати кілька через кому.

Приклади:

  • [10]/+7 – це правило додасть 7, якщо номер складатиметься з десяти цифр.
  • 044/+38 – це правило додасть 38, якщо номер буде починатися з 044.
  • [11]/-8+7 – це правило перетворює першу цифру одинадцятизначного номера, видалить 8 і додасть 7, якщо номер починався з 8.
  • 38[10]/-38 – це правило видаляє перші дві цифри 38, якщо номер відповідає шаблону.

Важливо:

  • Якщо номер, що додається, не буде відповідати жодному з правил – номер додасться без змін
  • Правила обробляються послідовно.
    • Приклад 1. Запитання: є номер 4996775872, у правилах прописані такі умови [10]/+8, [10]/+38, [11]/-8+7, який номер буде додано? Відповідь: 74996775872? Так? чому? Перше правило додасть 8 до номера, друге правило пропускається, тому що номер уже не відповідає шаблону, третє правило спрацює – є відповідність, тому що номер став одинадцятизначним і починається з 8.
    • Приклад 2. Запитання: є номер 380444968432, у правилах прописані такі умови [7]/+38044, [12]/-38, який номер буде додано? Відповідь: 0444968432 – оскільки перша умова пропускається, друга перетворює номер.

 

Правила валідації номерів під час імпорту бази

 

Інструмент необхідний для автоматичної перевірки відповідності номерів шаблонів. Правила, що використовуються, аналогічні налаштуванням перетворення в черзі. Можна вказувати кілька через кому.

Приклади:

  • [12] – це правило пропустить лише номери з кількістю дванадцяти цифр у номері контакту.
  • 7495 – це правило дозволяє імпорт номерів, що починаються з 7495, інші будуть пропущені.
  • 38044 – це правило дозволяє імпорт номерів, що починаються з 38044, інші будуть пропущені.
  • 38[10] – дозволить завантаження номерів, що починаються з 38 і десяти цифр після.

Важливо:

  • Кожен контактний номер проходить свою валідацію.
  • Для додавання до бази CRM, номер обов’язково має пройти одну з перевірок
  • Якщо під час завантаження контакту, всі його номери не пройдуть перевірку, контакт доданий не буде.

 

Правила перетворення та валідації номерів при імпорті бази API

 

Ми розширили функціонал API цими правилами «valid_rule» та «change_rule», валідація та перетворення номерів відповідно. Докладніше можна ознайомитися тут, у розділах додавання та оновлення контакту.

 

Додатково про формати телефонних номерів можна прочитати тут.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Жовтень 15, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!

Детальніше
photo
Четвер Травень 16, 2024 Як створити аутсорсинговий контакт-центр?

Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.

Детальніше