Web-звонок — це просте технічне рішення для зв’язку клієнтів з кол-центром прямо з вашого сайту. За допомогою цього інструменту користувачі можуть ставити запитання або отримувати консультації, не покидаючи web-сторінку. У цій статті ми розповімо, як працює WebCall, як його налаштувати для вашого бізнесу та які можливості він відкриває для компанії.
Що таке Web-звонок
“Web-звонок”, або просто “WebCall” — це вхідний дзвінок оператору прямо з браузера. Клієнт може задати свої питання у зручний для нього час, використовуючи дзвінок з сайту в один клік. Ця опція безкоштовна і не вимагає використання SIP-телефонії.
Ось як це виглядає. Зателефонуйте роботу з нашого блогу:
Технологія WebRTC
WebCall побудований на технології WebRTC, що підтримується всіма сучасними браузерами. Це дозволяє здійснити WebRTC дзвінок онлайн через браузер без необхідності встановлювати додаткові додатки. Ви можете використовувати цю технологію як на мобільних пристроях, так і на ПК, де є гарнітура. Для дзвінків навіть достатньо мережі 3G.
Де це може знадобитись?
- Внутрішні служби, наприклад, технічна підтримка. Переваги: дзвінок в обхід телефонної мережі (і месенджерів);
- Обслуговування клієнтів у роумінгу. Переваги: можливість подзвонити через “Public Wi-Fi” або використовуючи інтернет місцевої SIM-картки;
- Комунікація з лендінга або іншої web-сторінки. Простий доступ до операторів або голосовим ботам. Це можливість підвищити конверсію за рахунок миттєвого зв’язку з клієнтом.
Як налаштувати WebCall в Окі-Токі
Налаштування WebCall на сайті не займає багато часу, для початку перейдіть у розділ Інтеграції — Зовнішні ресурси.
- Створіть інтеграцію виду WebCall;
- Виберіть кольорові та текстові налаштування для кнопки “Подзвонити”;
- Згенерований код з налаштуваннями розмістіть на сторінках свого сайту, а URL додайте в кнопку для здійснення дзвінка;
- Важливо! Не забудьте вказати чергу, в яку відправиться номер клієнта, і з якого елемента сценарію розпочнеться дзвінок.
Переваги WebCall для клієнтів
Чим корисний Webcall для бізнесу?
Реклама та продажі
- Оптимізація рекламного бюджету та збільшення конверсії продажів, оскільки клієнти швидше переходять до дії.
- У звіті “Call tracking” відображається джерело вхідних дзвінків. Тобто ви зможете побачити, звідки надходять дзвінки, що допоможе проаналізувати ефективність реклами на різних джерелах або на конкретних сторінках сайту;
Робота оператора
- Вхідні дзвінки з WebCall миттєво розподіляються на вільного оператора, потрапляють у чергу очікування або йдуть за іншим сценарієм дзвінка;
- Оператори можуть приймати дзвінки WebCall через робоче місце Окі-Токі, телефон, а також через IP-трубку або софтфон;
- Для дзвінків, що надійшли з сайту, ви можете використовувати нормативи KPI та мовну аналітику, щоб контролювати роботу та провести аналіз продуктивності операторів.
Користь для клієнтів
- Зручно для відвідувачів сайту: дзвінок з сайту на телефон кол-центру в один клік, без витрат на зв’язок та анонімно;
- Завдяки WebCall зв’язатися з оператором можна з будь-якої точки світу без необхідності платити за міжміські дзвінки;
- Webcall Окі-Токі підтримує всі версії браузерів, що робить його доступним для кожного відвідувача сайту.
Інтеграція з Окі-Токі
- У звіті Журнал дзвінків зберігаються всі записи розмов, можна прослухати всі дзвінки або ж увімкнути в режимі реального часу прослуховування розмови оператора. У звіті також буде відображатися інформація, що цей клієнт прийшов з сайту;
- Віджет WebCall повністю інтегрований з Окі-Токі, ви самі можете налаштувати сценарій вхідних дзвінків для різних відділів або співробітників, а також використовувати голосового помічника (автооператора або IVR);
- За допомогою наших анкет CRM та скриптів можна скласти найбільш вдалий сценарій діалогу з клієнтом, який подзвонив з сайту.
Економія бюджету
- WebCall в Окі-Токі налаштовується безкоштовно;
- Ви не платите за хвилини колбека, номери “0-800” або інші послуги зв’язку.
Що таке GetCall
GetCall – це майже те саме, що й WebCall, різниця в тому, що не клієнт дзвонить на лінію, а сам кол-центр передзвонює за залишеним ним номером.
Як це працює?
Клієнт залишає свій номер телефону на сайті, а “під капотом” номер додається в систему автодзвінка, і дзвінок здійснюється відповідно до налаштувань у вказаний час. Кнопку GetCall можна назвати “Передзвоніть мені” або “Замовити дзвінок”.
Це зручно, оскільки на відміну від WebCall клієнту не потрібно планувати дзвінок у робочий час кол-центра – ви передзвоните йому самі, як тільки це стане можливим.
NEW! Ми додали налаштування GetCall в Окі-Токі.В Окі-Токі є кілька можливостей для різних кейсів. Можна налаштувати щоб номер додавався до стандартного автодзвінка предиктив, автодзвінок зі сценарієм IVR або Callback. При автодзвінку “Callback” оператор буде резервуватися перед викликом. Для обдзвону клієнтів роботом використовуйте IVR або автооператора.
Налаштувати GetCall ви можете у розділі Інтеграції, за кнопкою Підключити.
- Вкажіть автообдзвоні, до якого буде доданий номер телефону;
- Заповніть потрібні параметри: розташування, текст, колірну палітру та вкажіть код країни;
- Згенерований код розмістіть на сторінці свого сайту.
Автоматичний обдзвін клієнтів, що використовують кнопку GetCall, зручний для компаній, оскільки він допомагає краще керувати часом операторів. Можна використовувати сценарії обдзвону залежно від специфіки бізнесу та потреб клієнтів, наприклад, додати IVR (розпізнавання голосу або натискань) з вибором напрямку, товару, послуги та багато іншого.
Додатково
- Для WebCall та GetCall можна налаштувати Чорний список номерів для небажаних клієнтів та спам-дзвінків. Вони не будуть направлятися на операторів.
- Ви можете додати вікно чату на сайт, щоб користувачі могли написати та задати свої запитання онлайн-консультанту. Про налаштування чату є окрема стаття.