28.02.2019

Що таке SIP-відповідь? Частина 2

Часто зустрічаються SIP-відповіді в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі та ймовірні причини їх виникнення.

Що таке SIP-відповідь? Частина 2

Частина 2:
Читаємо по кодах

Що таке SIP-відповідь дуже легко і просто зрозуміти, прочитавши нашу статтю. Перша частина.

Часто зустрічаються SIP-відповіді у Оки-Токи і ймовірні причини їх виникнення (про інші пишуть тут, а взагалі про всі – тут):

Стаття відноситься до продуктів: Хмарний кол-центр
h3>1. Чому дзвінок закінчується невдачею з SIP 100?/h3>

У будь-якого IP-телефона, АТС і SIP-провайдера зв’язку, є своє обмеження на тривалість обробки дзвінка: якщо SIP-провайдер після прийняття дзвінка в роботу (SIP 100) нічого не повідомляє про рух обробки дзвінка, то дзвінок примусово закінчують (у нашому випадку через 10 секунд). Зазвичай, у робочих умовах, від SIP 100 до якоїсь іншої відповіді проходить 0,1 – 3 секунди. Це практична норма. А 10 секунд – це вже не ок, потрібне розбирання і участь SIP-провайдера телефонії. Просто уявіть – Ви натиснули на своєму мобільному телефоні кнопку “Дзвонити”, а сигнали почалися тільки через 12-15 секунд. Це не можна вважати нормою 🙂

h3>2. SIP 403 – означає “заборонено” (forbidden): /h3>

  • Дзвінок на неіснуючий номер;
  • Закінчився баланс на шлюзі sip-телефонії, яка використовувалась для здійснення дзвінка;
  • Ви намагаєтеся здійснити дзвінок в тому напрямку, який заблоковано SIP-провайдером зв’язку (наприклад, подзвонили в іншу країну, а SIP-провайдер дозволяє дзвонити лише в межах країни);
  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. У цьому випадку SIP-провайдер відкидає наш запит на використання неактивного шлюзу.

h3>3. SIP 404 – номер не знайдено (Not found):/h3>

  • Дзвінок на неіснуючий номер (Як варіант, деякі SIP-провайдери можуть віддавати таку помилку, якщо, наприклад, Ви здійснили дзвінок через префікс “7”, а SIP-провайдер розпізнає номери тільки з префіксом “8”. Це вирішується встановленням на сип-шлюзі перетворення);
  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. SIP-провайдер відкидає наш запит на використання неактивного шлюзу.

h3>4. SIP 480 – абонент недоступний або номер не обслуговується/h3>

  • Найчастіше означає те, як і розшифровується. Апарат поза зоною дії мережі, номер не обслуговується і так далі;
  • Деякі SIP-провайдери можуть помилково надсилати нам цю відповідь при гудках (де потрібно надсилати SIP 180/183);
  • Щось сталось на боці SIP-провайдера і він почав визначати всі номери як не активні.
Зведений звіт по SIP-відповідям
Зведений звіт по SIP-відповідям

h3>5. SIP 503 – внутрішня помилка сервера телефонії (Internal server error)/h3>

  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. У цьому випадку SIP-провайдер відбиває наш запит на використання неактивного шлюзу;
  • Можливо, закінчився баланс на рахунку використовуваного сипа.
  • Будь-яка інша причина, пов’язана з внутрішніми проблемами на сервері телефонії.

h3>6. SIP 603 – Всі картки зайняті (Decline)/h3>

  • З’являється тоді, коли Ви намагаєтеся зайняти лінію SIP-провайдера в той час, коли всі його лінії вже зайняті іншими дзвінками (або всі лінії недоступні з будь-якої іншої причини).

Як ви помітили, SIP-провайдери телефонії описують однакові ситуації різними кодами. Це відбувається перш за все через те, що SIP стандарт описує встановлення зв’язку і проблеми, пов’язані з ним, а не помилки пов’язані з “бізнесом”.

Крім цього, розбіжності можуть трапитися і через технічні проблеми (різні налаштування обладнання, різні реалізації стандарту і т.п.)

Тому ми рекомендуємо зібрати кілька свіжих прикладів у вигляді номера абонента і точного часу дзвінка і звернутися з ними до SIP-провайдера. Якщо вас відповідь не влаштує – то звертайтеся до нас, ми будемо завжди на вашій стороні.

Як зробити звіт по SIP дзвінкам дивіться тут.

Успіхів!

Станіслав Лучкін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 17, 2023 Аутсорсинговий контакт-центр

Що таке аутсорсинговий контакт-центр: визначення, специфіка та особливості роботи, які переваги для бізнесу дає аутсорс.” – це фрагмент статті для лендінгу. Пиши як маркетолог з досвідом роботи керівника в відділі продажу контакт-центру. Використовуй переконливу мову, виділяй ключові моменти. Використовуй у тексті популярні терміни та ключові слова.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 19, 2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше