17.12.2020

Що може показати звіт по дзвінкам

Як звіт по дзвінках допоможе в роботі хмарного сервісу Оки-Токи для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Що може показати звіт по дзвінкам

Типове завдання – скласти звіт по дзвінках, або знайти конкретний дзвінок і витягти з нього дані … та хто знає, що може знадобитися. В цій статті розповімо про можливості звіту “Журнал дзвінків” в нашому хмарному КЦ Оки-Токи.

Звіт по дзвінках може показати деталі роботи кожного з елементів – “функції” дзвінка (IVR, Черга, Синтез/Розпізнавання голосу, Переадресація, Утримання і інші). Номери сторін дзвінка, тривалості очікування та розмови, а в полі “Причина” – причину завершення дзвінка. Але для комплексного рішення цього недостатньо. Для корисних дрібниць ми створили багато вкладок.

Ця стаття відноситься до інструменту для керівників

Запис дзвінка

В цьому меню є можливість прослухати, завантажити, скопіювати посилання на дзвінок і дізнатися, хто його слухав до вас.

Порушення

Вкладка містить дані про порушених оператором норм: тривалості виклику, розмови, очікування відповіді тощо. Їх багато і цей список поповнюється з інструментами мовленнєвої аналітики.

Обробка втраченого

Ця вкладка з’являється тільки в “втрачених” вхідних. В ній вказано стан завдання по автоматичному передзвону: на коли був призначений, скільки спроб зробив автообдзвоні і хто обробив.

Вузли зв’язку

Відображають дані з звіту по SIP-провайдерам зв’язку: назва, результат розмови, час розмови і її вартість.

Контакти

У цих вкладках знаходиться інформація по клієнту, яку оператор збереже в анкеті: дані про клієнта, заповнений сценарій розмови.

Автообдзвоні

Ця вкладка містить інформацію про використаному автодзвоні, номері завдання, його статусі і кількості здійснених спроб дозвону.

Посилання

Ця вкладка містить швидкі посилання на всі сутності, які були задіяні при дзвінку: черги, автодзвони, сценарій, оператори і SIP-провайдери.

Стенограма

У Окі-Токі робиться повна розшифровка розмови. В цій вкладці діалог відображається як чат. Зараз ця функція в беті, але доступна всім для використання.

 

Якщо вам сподобалося, як у нас все організовано, і ви хочете спробувати працювати з нами – натискайте на посилання.

Що ще можна дізнатися використовуючи звіт по дзвінках

  • фільтр дзвінка – інструмент, який приховує номер з усіх звітів і від усіх користувачів, у яких немає прав для перегляду такого роду дзвінків. Це потрібно для тестування сценаріїв, навчання операторів і внутрішніх дзвінків.
  • Можна поділитися посиланням на дзвінок кліком по іконці.
  • Доступ до всього-всього можливий через функції API. Про них можна почитати тут.
  • Ви можете отримувати дані про дзвінках в реальному часі через механізм webhooks.
  • Експорт запису обраного дзвінка на Google Drive.
Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 15, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!

Детальніше
photo
Понеділок Травень 15, 2023 Готові скрипти для колл-центру: Сценарій розмови оператора колл-центру з клієнтом

Що таке сценарій розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Оки-Токи.

Детальніше