Типове завдання – скласти звіт по дзвінках, або знайти конкретний дзвінок і витягти з нього дані … та хто знає, що може знадобитися. В цій статті розповімо про можливості звіту “Журнал дзвінків” в нашому хмарному КЦ Оки-Токи.
Звіт по дзвінках може показати деталі роботи кожного з елементів – “функції” дзвінка (IVR, Черга, Синтез/Розпізнавання голосу, Переадресація, Утримання і інші). Номери сторін дзвінка, тривалості очікування та розмови, а в полі “Причина” – причину завершення дзвінка. Але для комплексного рішення цього недостатньо. Для корисних дрібниць ми створили багато вкладок.
Ця стаття відноситься до інструменту для керівників
Запис дзвінка
В цьому меню є можливість прослухати, завантажити, скопіювати посилання на дзвінок і дізнатися, хто його слухав до вас.
Порушення
Вкладка містить дані про порушених оператором норм: тривалості виклику, розмови, очікування відповіді тощо. Їх багато і цей список поповнюється з інструментами мовленнєвої аналітики.
Обробка втраченого
Ця вкладка з’являється тільки в “втрачених” вхідних. В ній вказано стан завдання по автоматичному передзвону: на коли був призначений, скільки спроб зробив автообдзвоні і хто обробив.
Вузли зв’язку
Відображають дані з звіту по SIP-провайдерам зв’язку: назва, результат розмови, час розмови і її вартість.
Контакти
У цих вкладках знаходиться інформація по клієнту, яку оператор збереже в анкеті: дані про клієнта, заповнений сценарій розмови.
Автообдзвоні
Ця вкладка містить інформацію про використаному автодзвоні, номері завдання, його статусі і кількості здійснених спроб дозвону.
Посилання
Ця вкладка містить швидкі посилання на всі сутності, які були задіяні при дзвінку: черги, автодзвони, сценарій, оператори і SIP-провайдери.
Стенограма
У Окі-Токі робиться повна розшифровка розмови. В цій вкладці діалог відображається як чат. Зараз ця функція в беті, але доступна всім для використання.
Якщо вам сподобалося, як у нас все організовано, і ви хочете спробувати працювати з нами – натискайте на посилання.
Що ще можна дізнатися використовуючи звіт по дзвінках
- фільтр дзвінка – інструмент, який приховує номер з усіх звітів і від усіх користувачів, у яких немає прав для перегляду такого роду дзвінків. Це потрібно для тестування сценаріїв, навчання операторів і внутрішніх дзвінків.
- Можна поділитися посиланням на дзвінок кліком по іконці.
- Доступ до всього-всього можливий через функції API. Про них можна почитати тут.
- Ви можете отримувати дані про дзвінках в реальному часі через механізм webhooks.
- Експорт запису обраного дзвінка на Google Drive.