Вже давно не новина, що у Окі-Токі з’явилася система оцінювання діалогів оператора, яка дозволяє забезпечити контроль якості контакт-центра. Але тепер перевіряючий окрім оцінки може залишити коментар до дзвінка. Для цього ми додали до оцінювальних листів поле «Коментар».
Оцінювальні листи відносяться до продукту «Оцінка розмов»
Як це працює:
- Тепер, оцінюючи діалог, у поле «Коментар» Ви можете додатково прокоментувати на підставі чого Ви поставили ту або іншу оцінку оператору. Коментар.
- У журналі оцінки можна подивитися, який коментар залишив перевіряючий співробітник. Журнал оцінювання розмов.
Важливо пам’ятати, що «Коментарі» – це лише додатковий «помічник» і він не входить до статистики KPI, оскільки не може перетворитися в якусь оцінку або число.