Рапорти – ефективний звіт за ключовими показниками контакт-центру у форматі альбомного листа. Відмінний формат для керівництва.
Використовуйте рапорт, якщо не бажаєте витрачати час на аналітику різних звітів!
- Рапорт дає всі необхідні дані про роботу компанії.
- Дані формуються за період (день/тиждень/місяць/рік), а значення рапорту зберігають історію змін.
- Рапорти зберігаються довго, ми навіть не знаємо як довго, а дані звітів лише півроку.
- Історія змін дозволяє бачити у динаміці показники компанії. Це допоможе вчасно виявити помилки та слабкі місця для оперативного втручання або, наприклад, переглянути стратегію компанії.
- Рапорт можна отримувати на пошту, настроївши автоматичне надсилання.
- Рапорт створюється автоматично та регулярно. Це зручно.
Ця стаття відноситься до продукту «Розумні звіти»
Як створити рапорт
- Перейдіть до розділу «Рапорти» , натисніть кнопку «Новий рапорт».
- Вкажіть показники роботи компанії, за якими ви бажаєте спостерігати
- Останній крок – додати/прибрати секції, з яких буде сформовано звіт
Рапорт готовий
- У зазначений період ви отримуватимете на свою пошту компактний звіт за ключовими показниками – ефективний звіт.
- Ви зможете спостерігати за динамікою показників компанії та порівнювати їх з попередніми періодами.
- У вас більше немає необхідності щоразу формувати рапорт – він приходитиме Вам автоматично.
- Ви можете змінювати умови формування рапорту у будь-який час, зміни застосовуються відразу
Користуйтесь рапортом – це зручний, легкий та ефективний інструмент контролю.