02.09.2022

Безпека: проєкти кол-центру

Як розділити проєкти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.

Безпека: проєкти кол-центру

Інструмент «Проєкти» належить до покращеного типу безпеки, він відмінно підійде для аутсорсингових компаній, де проєкти колл-центру будуть незалежні один від одного та приховані від цікавих чи сторонніх очей. Цей інструмент дозволить обмежити певного користувача (користувачів), приховавши від нього черги, автообдзвони та інші розділи, які йому бачити не слід.

Стаття належить до продукту « Хмарний кол-центр »

Увімкніть «Покращену безпеку»

Щоб налаштувати проєкти кол-центру, перейдіть зі спрощеної версії безпеки до покращеної. Для цього в меню «Компанія» вибираємо Розділ « Налаштування »та змінюємо тип безпеки на «Покращена». Ця операція оборотна, в результаті її буде автоматично створено ваш перший проєкт Default.

Налаштування режиму безпеки
Налаштування режиму безпеки

Створення нового проєкту

  • Для створення проєкту для колл-центру потрібно перейти в меню «Ролі та проєкти», розділ « Проєкти »;
  • Після того, як дали назву та опис проєкту, потрібно його зберегти, натискаючи «Створити».
Створення нового проєкту
Створення нового проєкту

Налаштування проєкту під завдання

У створеному проєкті потрібно додати користувачів чи групи – тобто тих, хто повинен мати доступ до проєкту. А також вибрати черги, розклад, постачальника, сценарій дзвінка, автообдзвони, списки, шаблони оповіщень, сценарії діалогу та поля контакту. Тобто зібрати наш проєкт та все, що з ним пов’язане.

проекти кол-центру: налаштування під задачу

Додатково

  • При зміні типу безпеки на Покращений, у проєктах автоматично створюється проєкт «Default», в якому знаходяться всі черги та всі користувачі компанії. Якщо Ви створюєте новий проєкт для вже наявного користувача, його потрібно буде виключити з проєкту «Default»;
  • Після створення проєкту, щоб зміни набули чинності, користувачеві, призначеному на проєкти, достатньо оновити сторінку;
  • Для створення групи користувачів, яку можна призначити на проєкт, є окрема стаття.
  • Про ролі в кол-центрі, що впливають на можливості та доступи користувачів до елементів проєкту, є стаття на блозі.
Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Серпень 10, 2022 Звіт за дзвінками: «Перелік завдань»

Де отримати детальний звіт про обдзвінування? Інформація про клієнтів, статуси завдань та здійснені спроби дозвонитися.

Детальніше
photo
Понеділок Березень 20, 2023 Як інтегрувати кол-центр з АmoCRM?

Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM з хмарним сервісом Оки-Токи. Можливості та опис роботи.

Детальніше