Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.12.2023
How to choose call center software? 9 questions when choosing CCaaS
Як правильно вибрати програмне забезпечення для колл-центру, що таке CCaaS, потрібні функції та інтеграції, безпека і техпідтримка.
Оцініть новину:
Читайте також
П'ятниця Вересень 2, 2022
Безпека: проєкти кол-центру
Як розділити проєкти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.
Детальніше
Вівторок Грудень 22, 2020
Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?
Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!
Детальніше