Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.
Оцініть новину:
Читайте також
Четвер Лютий 22, 2024
Як побудувати довірчі відносини з клієнтами кол-центра
Як оператору завоювати довіру та налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників кол-центру.
Детальніше
Середа Грудень 20, 2017
Як зробити автообдзвоні номерів?
Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.
Детальніше