12.04.2024

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Лютий 22, 2024 Як побудувати довірчі відносини з клієнтами кол-центра

Як оператору завоювати довіру та налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників кол-центру.

Детальніше
photo
Середа Грудень 20, 2017 Як зробити автообдзвоні номерів?

Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

Детальніше