Сценарій розмови має налаштування для спеціальних дій у анкеті— це дії, які впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «свобод», але попит є і ось наша пропозиція 🙂
Що це за права?
- Повернутися назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для корекцій у сценарії розмови при оформленні угоди;
- Історія анкети — функція перегляду історії вибору відповідей в анкеті;
- Завершити сценарій — право примусового завершення анкети. Як варіант, може використовуватися, щоб повторно запустити сценарій розмови з початку;
- Встановити підсумок дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови в сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, прив’язаних до відповідей анкети.
Для налаштування доступу
- Перейдіть до списку сценаріїв CRM та оберіть той, в якому хочете застосувати ці налаштування;
- У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким будуть доступні ці можливості. За замовчуванням – доступно всім користувачам.
Взагалі, тут і додати більше немає чого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і Youtube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію діалогу.