Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.02.2024
Agents work after call: ACW and PCP.
Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.
Оцініть новину:
Читайте також
Вівторок Березень 10, 2020
Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року
Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!
Детальніше
Вівторок Грудень 22, 2020
Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?
Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!
Детальніше