search

08.11.2022

Система квитків Окі-Токі

Як працює тикетна система хмарного сервісу Окі-Токі, вирішення проблем колл-центру за допомогою тикетів (карток з описом помилки).

Детальніше >

24.10.2022

Тарифікація операторів у контакт-центрі

Що таке тарифікація операторів, як розрахувати тарифи замовника в сервісі Оки-Токи, формула округлення робочого часу оператора.

Детальніше >

10.10.2022

VIP-черга дзвінків та список VIP-номерів у кол-центрі

Як налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів кол-центру, VIP-список номерів та сценарії дзвінків.

Детальніше >

22.09.2022

Як добавити номер до чорного списку в сервісі Окі-Токі?

Що таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Оки-Токи для вхідних, вихідних дзвінків та автодзвінка.

Детальніше >

06.09.2022

Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Детальніше >

26.07.2022

Ефективні скрипти для вхідних дзвінків: Гарантована якість обслуговування клієнтів

Сценарій для вхідних дзвінків призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації по різноманітних, вузьких питаннях.

Детальніше >

01.07.2022

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Оки-Токи за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по скил-групах.

Детальніше >

25.06.2022

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Детальніше >

18.02.2022

Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше >

29.12.2021

Підсумки 2021 року!

Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2021 рік!

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних