Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

01.07.2022 Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Оки-Токи за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по скил-групах.

Детальніше
специальные возможности в сценарии разговора

специальные возможности в сценарии разговора

25.06.2022 Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Детальніше
20.05.2022 Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Як зробити ефективний звіт роботи контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою зрозумілих звітів.

Детальніше
29.12.2021 Підсумки 2021 року!

Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2021 рік!

Детальніше
15.10.2021 Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!

Детальніше
На что обратить внимание при изучении веб-сайта АКЦ

На что обратить внимание при изучении веб-сайта АКЦ

13.10.2021 Вимоги до веб-сайту аутсорсингового кол-центра

Театр, як відомо, починається з вішалки, а аутсорсинговий контакт-центр – з веб-сайта, по якому можна зробити деякі попередні висновки про постачальника.

Детальніше
договор с аутсорсинговым контакт-центром

договор с аутсорсинговым контакт-центром

07.10.2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше
Ошибки аутсорсингового кц

Ошибки аутсорсингового кц

23.09.2021 Як вибрати аутсорсинговий колл-центр? Типові помилки при виборі КЦ

Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.

Детальніше
12.09.2021 Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Детальніше
оценка контакт центра

оценка контакт центра

26.08.2021 Оцінка контакт-центру: KPI для аутсорсингу

Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних