Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Налаштування вихідних дзвінків: як налаштувати розклад, відключити вихідну зв’язок, створити ЧС та заборонити оператору першим завершувати дзвінок.
ДетальнішеАвтообзвон клиентов
Як налаштувати автообдзвоні клієнтам за щоденними правилами, вибір частоти дзвінків для конкретного дня тижня та як не втомити дзвінками.
ДетальнішеСоздание тикета
Як працює тикетна система хмарного сервісу Окі-Токі, вирішення проблем колл-центру за допомогою тикетів (карток з описом помилки).
ДетальнішеЩо таке тарифікація операторів, як розрахувати тарифи замовника в сервісі Оки-Токи, формула округлення робочого часу оператора.
ДетальнішеЯк налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів кол-центру, VIP-список номерів та сценарії дзвінків.
ДетальнішеЩо таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Оки-Токи для вхідних, вихідних дзвінків та автодзвінка.
ДетальнішеЯк налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.
ДетальнішеЯк розділити проєкти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.
ДетальнішеДе отримати детальний звіт про обдзвінування? Інформація про клієнтів, статуси завдань та здійснені спроби дозвонитися.
ДетальнішеВнешний вид скрипт для входящих
Сценарій для вхідних дзвінків призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації по різноманітних, вузьких питаннях.
Детальніше