Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
какое количество операторов нужно в колл-центр
Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?
ДетальнішеЯк за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.
Детальнішеобучение супервайзера требования
Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.
ДетальнішеПродающие слова и фразы
Топ-10 фраз продавців для операторів контакт-центру, які підвищують конверсію дзвінків у продажі. Запам’ятайте!
ДетальнішеДистанційне управління операторами з хмарним сервісом Окі-Токі, мотивація операторів, можливості, переваги та 3 успішні випадки застосування.
ДетальнішеТехніка продажу по телефону. Сценарії холодних дзвінків
Впровадження правильних сценаріїв збільшить ваші продажі! Дізнайтеся в нашій статті, як підготувати сценарій холодних дзвінків.
ДетальнішеАнкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.
ДетальнішеЩо таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує і можливості використання.
ДетальнішеГотовые скрипты для колл центра
Що таке сценарій розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Оки-Токи.
ДетальнішеЯк виявити мовні помилки при роботі оператора колл-центру за допомогою інструменту мовної аналітики Окі-Токі, прямий та інверсний пошук.
Детальніше