Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Внешний вид простого скрипта продаж
Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, мікрофінансові, колекторські компанії та ін.
ДетальнішеТоп 10 Стратегий Маршрутизации Вызовов
Дізнайтеся, яка стратегія маршрутизації дзвінків підходить вашій компанії! Сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
ДетальнішеДетальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
ДетальнішеВсе, что вам нужно знать о SIP-номерах: Как купить и где использовать
Як вибрати сип-телефонію? Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття ознайомиться з найпопулярнішими провайдерами на ринку.
ДетальнішеЧто такое FCR: Методология измерения First Call Resolution
Що таке First Call Resolution і наскільки він важливий для колл-центру, навіщо потрібен і як розрахувати.
ДетальнішеПрогностичний дзвінок. Як працює та як підключити
Дізнайтеся, як працює прогностичний набір та як легко підключити прогностичний обдзвін для оптимізації роботи вашого кол-центру.
ДетальнішеЯк налаштувати роботу оператора, створити йому профіль в Окі-Токі, додати до групи та до чого надати доступ.
ДетальнішеЩо таке SLA, відповіді на п'ять найчастіших питань про SLA сервіс Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеДізнайтеся, що представляє собою SIP-транк і як легко створити його в Окі-Токі. Ефективне рішення для зв’язку з клієнтами та оптимізації вашого бізнесу.
ДетальнішеВ этой статье мы расскажем, как не ограничиваясь подходом, основанным на эффективности, оценить продуктивность колл-центра.
Як розрахувати продуктивність та підвищити ефективність контакт-центру, вимірювання продуктивності операторів.
Детальніше