Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Standards of operators' work

Standards of operators' work

17.05.2024 Нормативи роботи оператора кол-центру: Звіт історії статусів

Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.

Детальніше
Создание аутсорсингового колл-центра

Создание аутсорсингового колл-центра

16.05.2024 Як створити аутсорсинговий контакт-центр?

Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.

Детальніше
Фильтр звонков: Как настроить и использовать для улучшение отчетности?

Фильтр звонков: Как настроить и использовать для улучшение отчетности?

13.05.2024 Фільтр дзвінків: Як налаштувати та використовувати для покращення звітності?

Вам потрібно приховати дзвінки? Використовуйте фільтр дзвінків Окі-Токі! Дізнайтеся, як налаштувати та використовувати дану опцію для покращення звітності.

Детальніше
Как настроить автоматический обзвон клиентов роботом

Как настроить автоматический обзвон клиентов роботом

16.04.2024 Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Детальніше
Как Контролировать Качество Колл-центра?

Как Контролировать Качество Колл-центра?

25.03.2024 Контроль якості кол-центру: коментар в оціночних листах

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.

Детальніше
Разговор оператора

Разговор оператора

18.03.2024 Як уникнути тиші у розмовах з клієнтами

Що робити, якщо між оператором та клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування та корисні поради для кол-центру.

Детальніше
Группа операторов

Группа операторов

22.02.2024 Як налаштувати групу користувачів в Окі-Токі?

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Детальніше
Операторы в колл-центре

Операторы в колл-центре

22.02.2024 Як побудувати довірчі відносини з клієнтами кол-центра

Як оператору завоювати довіру та налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників кол-центру.

Детальніше
Статистика входящих звонков контакт-центра

Статистика входящих звонков контакт-центра

20.02.2024 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних