Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

16.08.2024 “Occupancy”: занятість операторів у кол-центрі

Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.

Детальніше
Записи разговоров операторов колл-центра

Записи разговоров операторов колл-центра

22.07.2024 Записи розмов операторів кол-центру

Як зберігати та аналізувати записи розмов операторів в Oki-Toki

Детальніше
Тикет cистема

Тикет cистема

07.07.2024 Тікет-Система: Як Окі-Токі обробляє тікет клієнта?

Як у Окі-Токі застосовується тікет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.

Детальніше
Полезные возможности работы с отчетами в ОКИ-ТОКИ

Полезные возможности работы с отчетами в ОКИ-ТОКИ

28.06.2024 Оптимізуйте роботу з звітами: Ефективні підходи

В Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, що спрощують роботу з ними.

Детальніше
Как защитить данные клиента в проектах Оки-Токи?

Как защитить данные клиента в проектах Оки-Токи?

20.06.2024 Як захистити дані клієнта за допомогою ексклюзивних полів у проектах Окі-Токі?

Чому важливо розділити інформацію про клієнта в анкеті? Окі-Токі підкаже. В результаті оператор помиляється рідше і працює швидше.

Детальніше
17.06.2024 Як перетворити “поганого” оператора кол-центра в “хорошого”?

Як підвищити мотивацію та залученість операторів, корисні рекомендації щодо найму, ефективного навчання та підтримки.

Детальніше
конфликтные клиенты

конфликтные клиенты

13.06.2024 Як знайти підхід до конфліктних клієнтів

Якими бувають клієнти колл-центру і як ефективно з ними працювати. Прості та корисні поради для операторів щодо зміцнення довіри та збереження спокою.

Детальніше
Чат для поддержки клиентов: Омниканальный чат в Оки-Токи

Чат для поддержки клиентов: Омниканальный чат в Оки-Токи

27.05.2024 Чат для підтримки клієнтів: Омніканальний чат в Окі-Токі

Дізнайтесь, як омніканальна платформа Окі-Токі допомагає кол-центрам розширити комунікації та підвищити ефективність роботи операторів, об’єднуючи телефонію, месенджери, соцмережі та пошту в одному вікні.

Детальніше
Как сделать шаблон email для скрипта продаж в контакт центре

Как сделать шаблон email для скрипта продаж в контакт центре

22.05.2024 Як створити шаблон для Email-розсилок в Контакт-Центрі?

Шаблон електронної розсилки для скрипта продаж – інструмент для автоматизованої відправки листів із сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Детальніше
Standards of operators' work

Standards of operators' work

17.05.2024 Нормативи роботи оператора кол-центру: Звіт історії статусів

Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних