Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
05.11.2024
Розпізнавання голосу: Як підвищити ефективність кол-центру
Функція “Розпізнавання мови” звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтеся про тарифи в Окі-Токі
29.10.2024
Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?
Покрокова інструкція, як підключити автообдзвоні сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.
14.10.2024
Що таке Web-дзвінок з сайту, як подзвонити в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.
11.10.2024
Як Зробити Звіт по SIP-Дзвінках?
Детальна інструкція, як зібрати дані по SIP-дзвінках у сервісі Окі-Токі.
05.10.2024
Як покращити роботу операторів контакт-центру
Як покращити роботу операторів контакт-центру, підвищити працездатність та оптимізувати процеси.
23.09.2024
10 помилок у звітності контакт-центра: Як уникнути поширених проблем?
Які помилки слід уникати у звітності кол-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.
17.09.2024
Покрокова інструкція щодо імпорту контактів у CRM
Як створити імпорт контактів у CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі, завантаження бази.
11.09.2024
DataMixer: Як створити звіт для кол-центру?
DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу зі звітами. Читайте у дописі, для чого він потрібен і як його налаштувати!
09.09.2024
First Call Resolution: звіт FCR у Окі-Токі
Що таке показник FCR для роботи кол-центру, за якою формулою його рахувати, автоматичний звіт в Окі-Токі та вибір полів для заповнення.
16.08.2024
“Occupancy”: занятість операторів у кол-центрі
Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.