Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.
ДетальнішеЗаписи разговоров операторов колл-центра
Як зберігати та аналізувати записи розмов операторів в Oki-Toki
ДетальнішеТикет cистема
Як у Окі-Токі застосовується тікет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.
ДетальнішеПолезные возможности работы с отчетами в ОКИ-ТОКИ
В Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, що спрощують роботу з ними.
ДетальнішеКак защитить данные клиента в проектах Оки-Токи?
Чому важливо розділити інформацію про клієнта в анкеті? Окі-Токі підкаже. В результаті оператор помиляється рідше і працює швидше.
ДетальнішеЯк підвищити мотивацію та залученість операторів, корисні рекомендації щодо найму, ефективного навчання та підтримки.
Детальнішеконфликтные клиенты
Якими бувають клієнти колл-центру і як ефективно з ними працювати. Прості та корисні поради для операторів щодо зміцнення довіри та збереження спокою.
ДетальнішеЧат для поддержки клиентов: Омниканальный чат в Оки-Токи
Дізнайтесь, як омніканальна платформа Окі-Токі допомагає кол-центрам розширити комунікації та підвищити ефективність роботи операторів, об’єднуючи телефонію, месенджери, соцмережі та пошту в одному вікні.
ДетальнішеКак сделать шаблон email для скрипта продаж в контакт центре
Шаблон електронної розсилки для скрипта продаж – інструмент для автоматизованої відправки листів із сценарію розмови, за подією або за допомогою API.
ДетальнішеStandards of operators' work
Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.
Детальніше