Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
08.12.2015
Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру
Які особливості має спеціальне ПЗ для аутсорсингового кол-центру в хмарному сервісі Оки-Токі., специфіка діяльності.
10.11.2015
Як багато процесів у контактної картки
Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.
07.08.2015
Як використовувати пакет хвилин у GSM-шлюзі
Керування пакетами хвилин у GSM-шлюзі. Налаштування GSM-шлюзу: вибір дозволених префіксів (напрямків), періодичності нарахування та вартості хвилини.
06.08.2015
Як призначити SIP-номер користувачу в віртуальній АТС
Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС для вхідних та вихідних дзвінків хмарного сервісу Окі-Токі.
17.04.2011
Де купити SIP-номери в Україні
Список операторів зв’язку, які продають SIP-номери в Україні. Їхні контакти, пошта та рекомендації від сервісу Окі-Токі.