Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

08.08.2020 Дайджест новин Окі-Токі за червень-липень 2020

Новини Оки-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!

Детальніше
Скільки вихідних дзвінків повинен робити оператор

Скільки вихідних дзвінків повинен робити оператор

22.07.2020 Вихідні дзвінки оператора: скільки має здійснювати

Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?

Детальніше
19.06.2020 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!

Детальніше
Автоматический анализ разговоров в колл-центре

Автоматический анализ разговоров в колл-центре

08.06.2020 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
15.05.2020 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!

Детальніше
Браузер не видит микрофон оператора колл-центра

Браузер не видит микрофон оператора колл-центра

06.05.2020 Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!

Детальніше
15.04.2020 Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!

Детальніше
Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

13.04.2020 Як виміряти показники ефективності кол центру?

6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.

Детальніше
Три ідеї для керування операторами колл-центру на дому

Три ідеї для керування операторами колл-центру на дому

27.03.2020 Управління операторами КЦ віддалено: плинність кадрів та дисципліна

Як налаштувати керування операторами вдома, як підтримувати дисципліну віддалених операторів, щоб уникнути прогулів-запізнень.

Детальніше
27.03.2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних