Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Новини Оки-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!
ДетальнішеСкільки вихідних дзвінків повинен робити оператор
Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?
ДетальнішеНовини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!
ДетальнішеАвтоматический анализ разговоров в колл-центре
П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеНовини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!
ДетальнішеБраузер не видит микрофон оператора колл-центра
Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!
ДетальнішеНовини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!
ДетальнішеЯк виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик
6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.
ДетальнішеТри ідеї для керування операторами колл-центру на дому
Як налаштувати керування операторами вдома, як підтримувати дисципліну віддалених операторів, щоб уникнути прогулів-запізнень.
ДетальнішеЧи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.
Детальніше