Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Работа с правами пользователя в Оки-Токи
У цьому відео ми розкажемо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.
ДетальнішеНе работают кнопки в оперместе Оки-Токи
Відеоінструкція, як діяти, якщо не працюють кнопки утримання, переадресація, конференція, завершення.
ДетальнішеНа оператора не идут входящие звонки или звонки из автообзвона
Відеоінструкція, як діяти, якщо на оператора не йдуть вхідні дзвінки або дзвінки з автодзвінка
ДетальнішеЗа ці два місяці вийшло велике оновлення інтеграцій, системи квитків та окремих інструментів для кол-центрів. Детальніше читайте в дайджесті!
Детальнішекейс: как обработать невалидную зявку
Кейс: обробка заявки автодзвінком Окі-Токі з порталу клієнта в статусі: неповна (невалідна заявка).
ДетальнішеАУТСОРСИНГОВЫЙ КОЛЛ-ЦЕНТР в Оки-Токи
Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.
Детальнішерешение частых проблем колл-центров
З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.
ДетальнішеНовини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!
ДетальнішеДетально про всі режими автообдзвоню сервісу для контактних центрів Окі-Токі. Читайте у нашому блозі прямо зараз!
Детальнішекак повысить эффективность работы колл-центра
Як покращити роботу кол-центру, збільшити його ефективність, найважливіші моменти, методи, корисні поради.
Детальніше