Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
26.05.2021
Адаптація операторів КЦ Ч.5 Початок самостійної роботи
Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.
21.05.2021
Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021
Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!
07.05.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.4. Комунікація
Які особливості комунікації операторів-початківців у компанії: поради та лайфхаки для обох сторін, адаптація операторів.
27.04.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.3. Навчання
Як організувати ефективну адаптацію оператора та менеджера з продажу в контакт-центрі. Як провести ефективне навчання.
21.04.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.2. Нюанси на співбесіді
Як краще проводити співбесіду нових операторів контакт-центру, нюанси та поради, адаптацію операторів.
23.03.2021
Можливі проблеми при запуску кол-центру
Історія про запуск кол-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Оки-Токи, і як ми їх розв’язали!
19.03.2021
Проблеми розвитку кол-центру на аутсорсі
Чому кол-центр не росте, а розвиток уповільнився? Розглянемо 4 проблеми, які заважають розвитку кол-центра на аутсорсі.
12.03.2021
Огляд показників Customer Effort Score
Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!
10.03.2021
Дайджест новин Оки-Токи за січень-лютий 2021
У січні-лютому 2021 року ми продовжили роботу над поліпшенням існуючих інструментів Оки-Токі та додали новий – Датаміксер. Дізнайтеся більше в дайджесті!
02.03.2021
Оцінка дзвінків операторів – інструмент Окі-Токі
Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!