Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
как расти небольшим колл-центрам
Чому кол-центр не росте, а розвиток уповільнився? Розглянемо 4 проблеми, які заважають розвитку кол-центра на аутсорсі.
Детальнішекак оценить клиентский опыт
Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!
ДетальнішеУ січні-лютому 2021 року ми продовжили роботу над поліпшенням існуючих інструментів Оки-Токі та додали новий – Датаміксер. Дізнайтеся більше в дайджесті!
ДетальнішеОценка работы операторов: вид интерфейса Оки-Токи
Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!
Детальнішесколько операторов нужно чек-лист
Скільки потрібно операторів для вашого колл-центру? Зручний чек-аркуш, який допоможе це розрахувати.
ДетальнішеОкі-Токі має інтеграцію з сервісами Google: G Drive, Google Лист та Google аутентифікацією.
ДетальнішеЧитайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи за 2020 рік!
ДетальнішеКак оценить личные качества оператора колл-центра
Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!
Детальнішеотчет по звонкам
Як звіт по дзвінках допоможе в роботі хмарного сервісу Оки-Токи для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеРабочее место оператора Оки-Токи
Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.
Детальніше