Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!
ДетальнішеИнтеграция Оки-Токи и Битрикса24
Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.
ДетальнішеКак эффективно управлять колл-центром
Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.
ДетальнішеНачало самостоятельной работы менеджеров по продажам
Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.
ДетальнішеЧитайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!
Детальнішеобучение менеджеров по продажам
Які особливості комунікації операторів-початківців у компанії: поради та лайфхаки для обох сторін, адаптація операторів.
ДетальнішеАдаптация операторов и менеджеров по продажам
Як організувати ефективну адаптацію оператора та менеджера з продажу в контакт-центрі. Як провести ефективне навчання.
Детальнішесобеседование операторов и менеджеров по продажам
Як краще проводити співбесіду нових операторів контакт-центру, нюанси та поради, адаптацію операторів.
Детальнішеадаптация операторов
Як виглядає адаптація операторів та менеджерів з продажу у кол-центрі?
ДетальнішеВнедрение платформы колл-центра
Історія про запуск кол-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Оки-Токи, і як ми їх розв’язали!
Детальніше