08.12.2020

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

0:11 Доступ до мікрофону та спливаючих вікон
1:18 Права бічна панель
1:37 Віджети
2:21 Статистика роботи оператора
2:36 Як здійснити дзвінок

Посилання на операторське місце (лише для зареєстрованих користувачів сервісу).

Читайте інші наші публікації про роботу оператора в контакт-центрі!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Травень 16, 2024 Як створити аутсорсинговий контакт-центр?

Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.

Детальніше
photo
Четвер Жовтень 19, 2023 Як створити скрипти продажу з документів Google Docs?

Дізнайтеся простий спосіб створення сценаріїв продажу з документів Google Docs у системі Окі-Токі. Збільшіть свої продажі зараз!

Детальніше