Велике оновлення інтеграцій
Півроку тому з’явився інструмент інтеграції “Зовнішні ресурси”, елементи якого поєднують в собі як механізм, так і шаблонні налаштування. Цей інструмент значно спрощує підключення інших сервісів до Окі-Токі, зараз з його допомогою можна підключати провайдерів СМС, хмарні сховища та підключати зовнішні CRM системи.
Сьогодні ми перенесемо керування інструментом Web-hook в зовнішні ресурси. Сподіваємося, це пройде непомітно і освоєння не створить незручностей.
Оновлення системи тікетів
Останні оновлення системи тікетів переважно спрямовані на підвищення KPI технічної підтримки Окі-Токі. А саме:
- Авторозподіл тікетів на відповідальних;
- Автоматичне розподілення “забутих тікетів” на виконавців обов’язків, доки не з’явиться відповідальний;
- Впроваджені інструменти для моніторингу SL техпідтримки. Дані під контролем керівництва. Моніторяться реакції на повідомлення, оцінки тікетів, забуті тікети.
Використовуйте конференції, скрінкасти та скріншоти в системі тікетів!
Перше, Skype для демонстрації екрану вже не потрібен, друге – запис демонстрації екрану буде доступна за посиланням! І скріншоти без додаткових програм – все це дуже зручно і корисно.
- Конференція в квитках
- Скріншот з інтерфейсу для квитка
Оновлення інструменту “Рапорти”
- Багато виправлень за метриками та текстом рапортів
- Оновлено UI керування рапортами та керування датою
- Оновлена “Секція про вхідні”. Додані метрики KPI за ефективністю черги.
- Нова секція: “Додаткові функції”, яка розповідає про додаткові функції оператора (затримка, конференція, удержання) зі статистикою та топами
- Нова секція: “Зміни операторів”, що відображає перший та останній статус оператора за період, дані про їхню зайнятість, ефективність та не тільки.
- Новий розділ: “Робота автодзвінка” надає статистичну інформацію по обраним автообдзвонам: динаміка завдань, ефективність спроб, статистика станів автодзвінка, а також ряд “Топів” по напрямках, тривалості дзвінків, кількості спроб за один завдання та ін.
- Додана історія значень. Показує історію змін значення та відмінності (абсолютне та відносне).
Оновлення керування дзвінками в Сценаріях дзвінків
Перенесли керування забутим утриманням та невдалою переадресацією внутрішнього сценарію звонючого. Технічно ніяк не вплине на роботу, але внесло дещо порядку. Зберегти сценарій без встановлення цих налаштувань неможливо, що для клієнтів, що використовують автоінформатор може виглядати зайвим, але захистить нових або недостатньо уважних клієнтів від неприємних ситуацій 🙂
Уточнення про причини невдалого дзвінка до оператора
Ми додали повідомлення при невдалих з’єднаннях оператора з клієнтом, пов’язаних з проблемами якості мережевого з’єднання оператора з сервером. Такі випадки позначаються спеціальним уточненням в Журналі дзвінків.
SMS у новому інтерфейсі
Чергове перенесення зі старого інтерфейсу в новий – підключення SMS-шлюзу. Він знаходиться в меню “Інтеграції”, розділі “Зовнішні ресурси” https://prnt.sc/vvt6vv.
Нові анкети CRM (closed alpha)
Ми плавно наближаємося до виходу анкети клієнта в новому інтерфейсі! На даний момент в застінках Окі-Токі активно тривають фінальні тести та дебаги інтерфейсу, його функціонального та візуального наповнення. За вашим запитом ви можете отримати доступ до BETA-версії анкет та оцінити оновлений інструмент взаємодії з клієнтом. За анкетою, ми перенесемо решту розділів CRM, і історія “зеленого” інтерфейсу завершиться. Наша команда в предвкушенні!
Нова умова сортування в журналі дзвінків
Проста, але зручна фішка для звіту “Журнал дзвінків” – сортування “Від нових до старих”. Шкода, що раніше її не зробили. Простий перемикач в фільтрі дзвінків відображатиме записи журналу від нових до старих.
Вкладка VIP-дзвінок в журналі дзвінків
Це доповнення за проханням клієнтів, які не могли знайти VIP-дзвінок, що відбився попередню розмову оператора. Тепер в “відбитому” дзвінку з’являється вкладка з інформацією про VIP-клієнта, який спровокував функцію “VIP-анонс”.
Оновлений фільтр дзвінків
Покращений старий інструмент для приховування “небажаних” для звіту дзвінків автоматично за певною рисою. Детальніше про нього прочитайте у цій статті.