05.07.2021

Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Корисні діаграми для адмінів/супервайзерів в опермісці!

До операторського місця додали 4 віджети з основними показниками роботи контакт-центру

  • Дані про роботу всього КЦ
  • Показники роботи проектів
  • Індикатори роботи черг і автообдзвонів.

Доступ до віджетів буде визначатися окремим правом (є у супервайзерів і адмінів), вони відображають миттєві дані (деякі посекундно, інші поминуто), частота оновлення – кожні 5 сек, тривалість зберігання даних – до 3 місяців;

 

Отримуйте бонусні кошти при поповненні

Тепер Оки-Токи заохочує поповнення на великі суми. 

  • від 1000€ – бонус 100€;
  • від 2000€ – бонус 250€;
  • від 3000€ – бонус 400€.

Бонусні кошти автоматично зараховуються на рахунок разом з основною сумою поповнення.

Завершили перший етап ревізії ролей

Зміни відбулися в списку прав – їх стало помітно менше:

  • Права типу Редагування (зміна)/Створення/Видалення об’єднані в єдине право “Управління” в усіх зустрічних розділах (Користувачі, черги тощо)
  • Повний список прав на звіти ховається під “кат” для зменшення висоти сторінки 

Також, були видалені дублюючі/неробочі права, секції відсортовані за алфавітом і переміщені в розділи, відповідні поточному меню в адміністративному інтерфейсі. Список ролей буде оновлено протягом найближчих тижнів:)

Зміна журналу роботи автодзвінка

Ми покращили журнал автодзвінка – він став зручнішим і функціональнішим:

  • Клікабельні функції з вмістом тепер позначені жирним шрифтом. 
  • Назви статусів стали інтуітивно зрозумілими.

Вже можна і потрібно користуватися 🙂 

Зміна меню управління користувачем

Переглянуто меню налаштувань профілю користувачів. Із головного:

  • Прибрали непрацюючі функції та параметри;
  • Перебрали коди прав та доступів користувачів, тепер “під капотом” повний порядок;
  • Перебудували каталог та розкидали по його категоріях відповідні параметри, щоб підвищити інтуітивність пошуку потрібного налаштування (все, що пов’язано із зв’язком тепер знаходиться во вкладці зв’язок і так далі);

 

  • Тепер налаштування користувача в конкретній компанії та налаштування поза компаніями візуально розділені (Редагувати глобальні налаштування можна лише з рідної компанії користувача).

 

Крім цього, ми спростили управління API-ключем в налаштуваннях користувача:

  • Тепер користувачам не потрібно видаляти спеціальні права, щоб вони могли собі генерувати API-ключ: Адміністратор може самостійно згенерувати API-ключ користувачу;
  • Права по API-ключу користувачів тепер зв’язані з роллю користувача: оператор, використовуючи свій ключ обмежений своєю роллю.

Альфа тестування голосового чатбота

Ми готуємо робота на зміну оператору. Його сфера діяльності – некомпліковані діалоги для опитувань (оцінка якості, маркетинг), холодні дзвінки та робота з повторюваними замовленнями (вода, обіди тощо). Щоб почати його використовувати, передайте йому ваш сценарій розмови з невеликими вдосконаленнями. Наразі голосовий бот володіє наступними навичками:

  • Робота з одиночними та багатовибірними питаннями
  • Блок “Автооператор” в сценарії дзвінка
  • Визначення чисел, імен та дат
  • Робота з FAQ 
  • Механізм уточнення відповіді та повторного запитання.
  • Механізм “Коли вам зручніше передзвонити?”
  • Метрики для оцінювання діалогу

Ми продовжуємо працювати над роботом, роблячи його спритнішим. Якщо вас це цікавить – напишіть до нашої служби підтримки “Хочу робота!” та ідіть у відпустку. 

 

Перероблено інтерфейс редактора сценаріїв розмов

Ми повністю змінили візуальну сторону редактора “сценаріїв розмов”. Ось що змінилось всередині:

  • Кнопка додавання відповіді тепер знаходиться в заголовку питання, поряд з іншими кнопками управління питанням;
  • Також, налаштування питання та відповіді тепер відкриваються за кліком на назву. 
  • Кнопки управління та інформативні іконки тепер менш кричущі та не “завантажують” інтерфейс та ховаються, коли не потрібні;
  • Перероблено текстовий редактор в налаштуваннях питання та відповіді. Забрано зайве/неробоче, а інтерфейс став зрозумілим та компактним.

Ви вже зараз можете самі оцінити новий редактор, він вже доступний для всіх компаній.

 

Ми додаємо новий домен

Ми купили ще один домен oki-toki.cloud і поступово замінимо наш домен для поштової розсилки  info@oki-toki.net на info@oki-toki.cloud. Не забудьте додати його до винятків та повідомити своїм технічним спеціалістам про зміну.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 21, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021

Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!

Детальніше
photo
Неділя Травень 5, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Новини Окі-Токі за квітень 2019 року: оптимізація імпорту, адресна книга в новому опермісці, чорний список для вихідних дзвінків, інтеграція з AMOCRM.

Детальніше