Корисні діаграми для адмінів/супервайзерів в опермісці!
До операторського місця додали 4 віджети з основними показниками роботи контакт-центру
- Дані про роботу всього КЦ
- Показники роботи проектів
- Індикатори роботи черг і автообдзвонів.
Доступ до віджетів буде визначатися окремим правом (є у супервайзерів і адмінів), вони відображають миттєві дані (деякі посекундно, інші поминуто), частота оновлення – кожні 5 сек, тривалість зберігання даних – до 3 місяців;
Отримуйте бонусні кошти при поповненні
Тепер Оки-Токи заохочує поповнення на великі суми.
- від 1000€ – бонус 100€;
- від 2000€ – бонус 250€;
- від 3000€ – бонус 400€.
Бонусні кошти автоматично зараховуються на рахунок разом з основною сумою поповнення.
Завершили перший етап ревізії ролей
Зміни відбулися в списку прав – їх стало помітно менше:
- Права типу Редагування (зміна)/Створення/Видалення об’єднані в єдине право “Управління” в усіх зустрічних розділах (Користувачі, черги тощо)
- Повний список прав на звіти ховається під “кат” для зменшення висоти сторінки
Також, були видалені дублюючі/неробочі права, секції відсортовані за алфавітом і переміщені в розділи, відповідні поточному меню в адміністративному інтерфейсі. Список ролей буде оновлено протягом найближчих тижнів:)
Зміна журналу роботи автодзвінка
Ми покращили журнал автодзвінка – він став зручнішим і функціональнішим:
- Клікабельні функції з вмістом тепер позначені жирним шрифтом.
- Назви статусів стали інтуітивно зрозумілими.
Вже можна і потрібно користуватися 🙂
Зміна меню управління користувачем
Переглянуто меню налаштувань профілю користувачів. Із головного:
- Прибрали непрацюючі функції та параметри;
- Перебрали коди прав та доступів користувачів, тепер “під капотом” повний порядок;
- Перебудували каталог та розкидали по його категоріях відповідні параметри, щоб підвищити інтуітивність пошуку потрібного налаштування (все, що пов’язано із зв’язком тепер знаходиться во вкладці зв’язок і так далі);
- Тепер налаштування користувача в конкретній компанії та налаштування поза компаніями візуально розділені (Редагувати глобальні налаштування можна лише з рідної компанії користувача).
Крім цього, ми спростили управління API-ключем в налаштуваннях користувача:
- Тепер користувачам не потрібно видаляти спеціальні права, щоб вони могли собі генерувати API-ключ: Адміністратор може самостійно згенерувати API-ключ користувачу;
- Права по API-ключу користувачів тепер зв’язані з роллю користувача: оператор, використовуючи свій ключ обмежений своєю роллю.
Альфа тестування голосового чатбота
Ми готуємо робота на зміну оператору. Його сфера діяльності – некомпліковані діалоги для опитувань (оцінка якості, маркетинг), холодні дзвінки та робота з повторюваними замовленнями (вода, обіди тощо). Щоб почати його використовувати, передайте йому ваш сценарій розмови з невеликими вдосконаленнями. Наразі голосовий бот володіє наступними навичками:
- Робота з одиночними та багатовибірними питаннями
- Блок “Автооператор” в сценарії дзвінка
- Визначення чисел, імен та дат
- Робота з FAQ
- Механізм уточнення відповіді та повторного запитання.
- Механізм “Коли вам зручніше передзвонити?”
- Метрики для оцінювання діалогу
Ми продовжуємо працювати над роботом, роблячи його спритнішим. Якщо вас це цікавить – напишіть до нашої служби підтримки “Хочу робота!” та ідіть у відпустку.
Перероблено інтерфейс редактора сценаріїв розмов
Ми повністю змінили візуальну сторону редактора “сценаріїв розмов”. Ось що змінилось всередині:
- Кнопка додавання відповіді тепер знаходиться в заголовку питання, поряд з іншими кнопками управління питанням;
- Також, налаштування питання та відповіді тепер відкриваються за кліком на назву.
- Кнопки управління та інформативні іконки тепер менш кричущі та не “завантажують” інтерфейс та ховаються, коли не потрібні;
- Перероблено текстовий редактор в налаштуваннях питання та відповіді. Забрано зайве/неробоче, а інтерфейс став зрозумілим та компактним.
Ви вже зараз можете самі оцінити новий редактор, він вже доступний для всіх компаній.
Ми додаємо новий домен
Ми купили ще один домен oki-toki.cloud і поступово замінимо наш домен для поштової розсилки info@oki-toki.net на info@oki-toki.cloud. Не забудьте додати його до винятків та повідомити своїм технічним спеціалістам про зміну.