19.06.2020

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Удосконалення масових операцій

Місяць тому ми відключили старий імпорт даних, пропонуючи нашим клієнтам новий. Впродовж травня ми удосконалювали зручності та інформативність нового інтерфейсу. Завантаження результатів імпорту в один клік, зрозуміле відображення завантажених даних, збереження полів під час копіювання налаштувань, а також ряд дрібних виправлень та поліпшень.

Покращення історії дзвінків у операторському місці

Ми додали нові можливості вебхуків, додавши в умови спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати та керувати Окі-Токі зі свого сервера.

Стаття “Новий імпорт контактів в CRM”

Крок за кроком інструкція, як завантажити контакти в CRM Окі-Токі.

Удосконалений пошук по SIP-шлюзам

До недавнього часу, пошук в списку SIP-провайдерів здійснювався тільки за назвою SIP-провайдера з цього списку. Тепер Ви в цьому ж пошуку можете знайти потрібного SIP-провайдера, знаючи тільки назву або логін шлюза. Це буде найбільш корисним для великих колл-центрів та аутсорсингових компаній, що використовують багато однотипних SIP-провайдерів для різних проєктів.

Масове додавання користувачів до груп

При великій кількості операторів в колцентрі, є необхідність їх якось групувати. У нас поділ на групи реалізовано дуже давно, але для цього потрібно було додавати до групи кожного оператора окремо. Тепер це можна зробити масовим методом в розділі “Групи”.

Перероблений зведений звіт по дзвінках

Роботи велися над збільшенням продуктивності та роботою з великими даними. Тепер при вивантаженні супервайзер може охопити більший період, а швидкість вивантаження даних повинна значно зрости.

Автоматична підготовка стенограм

Ми продовжуємо роботу над розширенням спектра можливостей раніше представленої функції “Стенограма”. Тепер з’явилася можливість автоматично формувати стенограми, активувавши цю функцію всередині налаштувань автодзвінка (для автоматичних дзвінків) або в черзі (для вхідних та ручних вихідних дзвінків).

 

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?

Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!

Детальніше
photo
Четвер Вересень 10, 2020 Як покращити роботу кол-центру? 12 Корисних порад

Як покращити роботу кол-центру, збільшити його ефективність, найважливіші моменти, методи, корисні поради.

Детальніше