15.04.2020

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Ручне завантаження в хмару

Тепер Ви самостійно можете вибирати, які аудіозаписи потрібно експортувати на зовнішній диск. До варіантів експорту в журналі дзвінків додана преміальна функція “Експорт аудіо на зовнішній диск”. Фільтруйте важливі записи, використовуючи арсенал параметрів, і експортуйте одним із двох способів.

AMO в маркеті

Ми розробили повноцінну інтеграцію з AMO CRM. На даний час доступні функції прямого дзвінка з АМО, історія дзвінків зберігається в картці клієнта, є можливість призначити дзвінок з контакту або угоди, додано автоматичне відкриття картки контакту при всіх типах дзвінка. Автообдзвоні також інтегрований в списки АМО, а це значить, доступні масові операції з контактами в АМО. Ми з радістю обміркуємо Ваші ідеї по можливості розширення можливостей цієї інтеграції.

Новий розділ інтеграцій

Ми перенесли управління зовнішнім сховищем до нового розділу “Зовнішні ресурси”. Окрім сховища, в цьому розділі можна створити інтеграцію з AMO CRM (очікуйте статтю про інтеграцію вже цього місяця) та під’єднати телефонію Intertelecom (для клієнтів, які працюють в Україні). В майбутньому, ми будемо нарощувати асортимент інтеграцій з різними платформами, очікуйте новин!

Перший етап впровадження стенограми

Додана кнопка “Отримати стенограму” в журналі дзвінків. В результаті отримаєте стенограму розмови по окремому дзвінку. Сподіваємось на зворотний відгук і пропозиції щодо розширення функціоналу!

Інтеграція з SIP-провайдером Intertelecom

Інтеграція з SIP-провайдером Інтертелеком вийшла на новий рівень. Підключення стало зручніше і швидше. Налаштування вхідної лінії, вихідної, контроль, все це стало доступно з одного місця! Скористатися новим способом підключення номера від Intertelecom можна в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Грудень 11, 2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 16, 2024 “Occupancy”: занятість операторів у кол-центрі

Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.

Детальніше