Веб-хуки CRM
Для нового інтерфейсу додана робота подій з анкетами CRM. Тепер можна користуватися всім функціоналом подій, використовуючи в якості умови спрацьовування питання або відповідь з CRM.
Веб-хуки для дисциплінарних порушень
Ми додали нові можливості веб-хуків, додавши в умови спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати та керувати Оки-Токи зі свого сервера.
Тарифікація вихідних веб-хуків
До сьогоднішнього дня ми тарифікували тільки вхідні API-виклики (наприклад, додавання завдання в автообдзвоні з вашого сервера), сьогодні ми включили тарифікацію і для вихідних веб-хуків, тобто тих, що викликають зовнішні ресурси в “Подіях” або пуш-ботах CRM. Зазвичай таких викликів мало і їх використання має практичну цінність, якщо ж у вас їх несподівано багато, то це хороший привід оптимізувати їх використання.
VIP-анонс та додаткові можливості
У нашій системі вже давно є преміальна опція – пріоритетна черга. Якщо до черги, в якій ця опція активна, надходить вхідний дзвінок і вільних операторів немає, система може забрати для цього клієнта оператора, який вже знаходиться в розмові на непріоритетній черзі, завчасно попередивши, програючи прив’язану до цього випадку аудіозапис. У недавньому оновленні ми додали можливість програти окремий запис і для клієнта, у якого зараз “відіб’ють” оператора.
Hotkeys (гарячі клавіші) в операторському місці
Реалізували управління дзвінками в операторському місці за допомогою гарячих клавіш (Hotkeys). Доступні дії:
- При надходженні дзвінка: прийняти виклик (клавіша Space\Enter); відхилити виклик (клавіша ESC).
- Під час дзвінка: перевести\зняти з утримання (клавіша Н), вимкнути\увімкнути мікрофон (клавіша М), завершити дзвінок (клавіша ESC);
- Управління статусами: перевести в “Готовий” (клавіша R); перевести в “Відійшов” (клавіша A).
Всі дії спрацьовують при активній вкладці операторського місця.
Блок статей-інструкцій
1. Як вибрати SIP-телефонію
2. Інтерактивне голосове меню або IVR
3. Як подружити Google sheets і звітність колл-центра