10.01.2019

Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019

Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Деталі в дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019

Веб-хуки CRM

 

Для нового інтерфейсу додана робота подій з анкетами CRM. Тепер можна користуватися всім функціоналом подій, використовуючи в якості умови спрацьовування питання або відповідь з CRM.

 

Веб-хуки для дисциплінарних порушень

 

Ми додали нові можливості веб-хуків, додавши в умови спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати та керувати Оки-Токи зі свого сервера.

 

Тарифікація вихідних веб-хуків

 

До сьогоднішнього дня ми тарифікували тільки вхідні API-виклики (наприклад, додавання завдання в автообдзвоні з вашого сервера), сьогодні ми включили тарифікацію і для вихідних веб-хуків, тобто тих, що викликають зовнішні ресурси в “Подіях” або пуш-ботах CRM. Зазвичай таких викликів мало і їх використання має практичну цінність, якщо ж у вас їх несподівано багато, то це хороший привід оптимізувати їх використання.

 

VIP-анонс та додаткові можливості

 

У нашій системі вже давно є преміальна опція – пріоритетна черга. Якщо до черги, в якій ця опція активна, надходить вхідний дзвінок і вільних операторів немає, система може забрати для цього клієнта оператора, який вже знаходиться в розмові на непріоритетній черзі, завчасно попередивши, програючи прив’язану до цього випадку аудіозапис. У недавньому оновленні ми додали можливість програти окремий запис і для клієнта, у якого зараз “відіб’ють” оператора.

 

Hotkeys (гарячі клавіші) в операторському місці

 

Реалізували управління дзвінками в операторському місці за допомогою гарячих клавіш (Hotkeys). Доступні дії:

  • При надходженні дзвінка: прийняти виклик (клавіша Space\Enter); відхилити виклик (клавіша ESC).
  • Під час дзвінка: перевести\зняти з утримання (клавіша Н), вимкнути\увімкнути мікрофон (клавіша М), завершити дзвінок (клавіша ESC);
  • Управління статусами: перевести в “Готовий” (клавіша R); перевести в “Відійшов” (клавіша A).

Всі дії спрацьовують при активній вкладці операторського місця.

 

Блок статей-інструкцій

 

1. Як вибрати SIP-телефонію
2. Інтерактивне голосове меню або IVR
3. Як подружити Google sheets і звітність колл-центра

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Березень 23, 2021 Можливі проблеми при запуску кол-центру

Історія про запуск кол-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Оки-Токи, і як ми їх розв’язали!

Детальніше
photo
Четвер Листопад 14, 2024 Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Дізнайтеся, що представляє собою SIP-транк і як легко створити його в Окі-Токі. Ефективне рішення для зв’язку з клієнтами та оптимізації вашого бізнесу.

Детальніше