16.08.2019

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

Авторизація через соцмережі

Ми завершили роботу над додатковими способами авторизації — інтеграцією з соцмережами Facebook і VK. Зараз працюємо над інтеграцією з Google mail. Тепер користувач може прив’язати до свого профілю соцмережу і надалі авторизуватися в один клік. Прив’язати соцмережу можна в налаштуваннях свого профілю Оки-Токі, а кнопки авторизації знаходяться під формою введення логіна та паролю. Надалі плануємо розвивати напрямок взаємодії з Оки-Токі за допомогою соціальних мереж, пропонуйте свої ідеї та слідкуйте за новинами!

Нове керування завданнями в автодзвінках

Реалізована складна та фільтрація завдань в автодзвінку. Якщо раніше можливості фільтрації були обмежені вибором періоду запланованого часу наступного дзвінка і фільтру по номеру телефону, то тепер ви також можете фільтрувати по відповідальному користувачу, по часовому поясу, по номеру імпорту і т.д.

Нова гнучкість — нові можливості управління завданнями!

 

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Липень 30, 2018 Дайджест новин Окі-Токі за червень 2018

Новини Оки-Токи за червень 2018 року. Тестування розпізнавання голосу в IVR, запуск тікетів, робота над інтерфейсом та оптимізація CRM. Детальніше в блозі!

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 18, 2016 Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.

Детальніше