01.09.2017

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Вітаємо всіх з прийдешніми святами! Прибуткового нового року! Наша перша новина у цьому році стосується нововведень грудня.

Новий звіт Автодзвінка: Підсумковий по телефонах

Пропонуючи покращену версію Автодзвінка з 5 режимами дзвінків, виявили нестачу одного з необхідних звітів – “Підсумковий звіт по телефонах” автодзвінка. Новий звіт дає можливість переглянути статистику телефонів по імпорту, наприклад, щоб дізнатися якість бази або кількість обробленої бази з імпорту, або необхідно подивитися статуси дзвінків по телефонній базі (помилка, немає відповіді та ін.). Дякуємо компанії Business Partner за підказку з звітом і терпіння 🙂

Ще не користуєтеся інструментом Автообдзвоні? Почитайте нашу свіжу статтю «15 причин перейти на новый автообдзвін».

Оновлення операторського місця

У новий рік з новим операторським місцем! Новорічне оформлення подарує святковий настрій 🙂 Удосконалена логіка роботи з нестабільним інтернетом і споживанням ресурсів ПК під час розмови! Надіслати смс стало зручніше, а для переадресації не потрібно створювати нових користувачів.

Новий віджет: Оператори

Потрібно контролювати статуси операторів? В Оперместі є такий інструмент, він відображає час і хто перебуває в якому стані. За допомогою нашого дашборда і віджета “Оператори” статистику по операторам можна переглядати в зручному широкоформатному режимі. Для цього не забудьте перемикнутися на відображення TV. Віджет “Оператори” дозволяє відображати статуси операторів в реальному часі, а також фільтрувати дані за певними статусами.

Додавання серверів та оптимізація роботи

Ми розширили штат і докупили серверів для Автодозвону і CRM. Також зробили глобальне оновлення, яке оптимізувало роботу gsm-шлюзів і контроль над ними. Ми зробили великий крок в оновленні інструмента розробки, перейшовши на Vue 2, що позитивно скажеться на швидкодії сервісу. Крім того, оптимізація торкнулася не лише інструментів розробки та програмного забезпечення – ми збільшили кількість серверів, що забезпечують роботу з API і швидкодію інтерфейсу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Липень 7, 2023 Що таке FCR: Методологія вимірювання First Call Resolution

Що таке First Call Resolution і наскільки він важливий для колл-центру, навіщо потрібен і як розрахувати.

Детальніше
photo
Середа Жовтень 9, 2019 Які потрібні звіти в кол-центрі

Які звіти для колл-центру передбачені в хмарній системі Оки-Токи

Детальніше