08.10.2019

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Новини Оки-Токи за вересень 2019 року: рапорти, оновлений storage, рефакторинг звітів SEC & FIN, користувацькі рінгтони при виклику. Дізнайтеся більше!

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Оновлений storage

Ми оновили модуль зберігання та керування файлами записів. Тепер файли доступні одразу після завершення дзвінка. Оновлення привнело ще більше надійності та продуктивності, а також оптимізована зв’язка з CRM & API.

Рефакторинг звітів SEC & FIN

Переробка та покращення структури коду у звітах користувачів та фінансових звітах дозволила вивантажувати великі масиви даних. Виправлені помилки, пов’язані з переведенням часових поясів переведення часу, в результаті яких при розвантаженні звіту відображалися “неправильні” дані.

Безкоштовна Бета рапортів доступна

Рапорти! Новий підхід до звіту, який ми довго виношували, що представляє собою вичавку корисної інформації про роботу компанії. Зараз рапорти знаходяться у відкритій беті і повністю безкоштовні, а надалі вони стануть ще функціональнішими і стануть умовно безкоштовними. Докладніше про рапорти можна дізнатися наприкінці цієї статті.

Збільшено кількість каналів для розпізнавання та синтезу голосу

Тепер розпізнавання та синтез голосу стали ще зручнішими!

Користувальницькі рингтони під час виклику в опермісті

В опермісце додано можливість завантажити користувальницький рингтон який буде звучати при виклику. Завантажити рингтони оператор може (дивіться скріншот). Оператор та Супервайзер можуть завантажити до 5 персональних рингтонів, а для користувачів за участю Адміністратор або іншою роллю, що має це право, доступно, додатково, до 5 рінгтонів для всіх співробітників у компанії. Рінгтони завантажувати у форматі .мр3/.wav до 3 МБ.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Листопад 11, 2020 Інструменти Окі-Токі для аутсорсингових колл-центрів

Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 18, 2016 Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.

Детальніше