Оновлення біллінгу
Ми постійно покроково оптимізуємо Оки-Токі. Але іноді доводиться змінювати щось в основі системи. Це не дуже безпечно, які б міри не були вжиті.Цим займаються тільки найвисококваліфікованіши, дотримуючись плану і тільки при великій необхідності. На цьому і наступному тижні ми оновлюємо модуль “SIP-телефонія”, який дозволить нарешті зберігати SIP-відповіді (нарешті покинемо спадщину протокола H323), оптимізоване зберігання даних про дзвінки SIP-провайдерам і що важливо – змогу зберігати дані про дзвінки на вашому сервері.
Новий сервер в Німеччині
У Німеччині отримали новий сервер телефонії на i9-9900K. Дуже новий – весь гарний і дуже швидкий. Середнє навантаження на кластер в Deutschland 30%, пікове 65%. Вже в роботі.
Пікове навантаження дзвінків за хвилину
Приємно хизуватися рекордами, а навіть приємніше, коли ці рекорди спільні! Цього тижня пікове навантаження становило 8000+ дзвінків на хвилину! Ми масштабуємося, щоб задовольнити апетити наших клієнтів. Дякуємо Вам за те, що Ви з нами!
Усунена причина пошкоджених та відсутніх записів
Після кількох днів занепокоєння ми зібрали моніторинг проблем з записами в реальному часі та знайшли рішення цієї старої та складної проблеми. Під великим навантаженням записи могли зникати через вузькі місця в реалізації модуля відкладеного запису. Після консультацій ми пишемо безпосередньо без модуля прямо на наші швидкісні NVMe модулі.
Оцінка роботи підтримки в системі тікетів
Для Окі-Токі дуже важливий зворотній зв’язок від Вас, тому ми впровадили оцінку якості обробки звернень в тікеті. Оцінити роботу співробітника технічної підтримки можна після прийняття запропонованого ним рішення. Роботу можна оцінити за трьома критеріями, вказавши кількість зірок від однієї до п’яти.
Інтеграція з AMOCRM. Завершення
Завершена робота над інтеграцією з АМО СРМ. Ми реалізували 5 найпопулярніших кейсів:
- Автоматичний дзвінок нових заявок з АМО СРМ роботом Оки-Токи;
- Автоматичний дзвінок при зміні статусу угоди роботом Оки-Токи;
- Автоматичний перезвон за новими заявками та з’єднання з оператором при відповіді клієнта;
- Автоматичний перезвон при зміні статусу угоди та з’єднання з оператором при відповіді клієнта;
- Автоматичне створення контакту та угоди при події з сервісу Оки-Токи.
Детальніше можна прочитати в цій статті.