Інтеграція з SalesDrive
Ми створили парсер для взаємодії з даними під час їх передачі через WebHook з CRM-системи SalesDrive. Це дозволяє реалізувати додавання і видалення завдань у автодзвінках в залежності від виставляємого статусу в заявці.
Оновлення тікетної системи
Нещодавно вийшло оновлення тікетної системи – стало трохи зручніше:
- Багаторядковий ввід тексту (якого дуже не вистачало);
- Виправили відображення скопійованої в тікет багаторядкової структурованої інформації (наприклад, логи).
- Оновили оцінку повідомлення. Ми слідкуємо за якістю інформації, яку надає співробітник техпідтримки, і хотіли б, щоб ви користувалися 🙂
Також ми готуємо демонстрацію екрана і конференції в ТС, слідкуйте за новинами!
Оновили зовнішній вигляд звіту “Журнал дзвінків”
Продовжуємо робити “косметичний ремонт” в звітах. Цього місяця ми працювали з звітом “Журнал дзвінків”. Що змінилося:
- Тепер тепер доступ до журналу дзвінків доступний при формуванні звіту “За функціями”;
- Тип дзвінка тепер у стовпці “Session_ID” з підказкою ;
- Привели до ладу у вкладці деталей дзвінка “Вузли зв’язку”.
Робота над журналом дзвінків ще триває. Ми внесемо зміни через тиждень, але вже по-тихому, без новин
Рапорти (BETA) тепер доступні всім компаніям!
Деякий час тому, декілька компаній отримали доступ до нових звітів в Окі-Токі – Рапортів. Рапорти відрізняються від звичайних звітів автономністю і “вичавкою” інформації замість купи сторінок детальних даних. За задумом, рапорт дозволяє покласти на стіл керівника пару аркушів A4, які дадуть йому повне розуміння того, що відбувається в кол-центрі та наскільки він ефективний.
У останньому оновленні, перед виходом рапорта в загальний доступ, ми додали:
- Звіти по авто-дзвінкам – корисна інформація про роботу з автодзвінком з фільтром за конкретними автообдзвонами, чергами та періодом;
- Управління в межах об’єктів – спосіб створити автоматичний звіт для конкретного об’єкта в один клік. Наприклад, увійдіть в автообдзвоні, за яким хочете отримувати листи з звітами на пошту та активувати звіт.
Розділ управління та перегляду звітів знаходиться в списку розділів (в самому низу).
Оновлення операторського місця: ручне відкриття анкети
Додали кнопку ручного відкриття анкет, кому вони потрібні ситуативно і не мають вилізати на екран при кожному дзвінку. Кнопка знаходиться в правій бічній панелі операторського місця.
Фільтр за подіями
Звіт “Журнал подій” відображає лог виконаних заздалегідь налаштованих тригерів на події в системі. Край корисний звіт для інтеграторів, який до цього моменту мав головний мінус – відсутність фільтрації за подіями. Тепер це в минулому і великі інтегратори можуть комфортно стежити за логами з конкретними тригерами.
Посилання на завантаження аудіозапису
Створили URL, перехід за яким ініціює завантаження аудіозапису розмови. Посилання можна додавати в вигружаємий звіт при активації чекбокса “Додати посилання”, а також передавати її вебхуком в інтеграціях.
Плагін для інтеграцій “Пошта” вдосконалено!
Був перероблений плагін для інтеграцій “Пошта”. Ми додали можливість відправляти листи на отримувачів, які не будуть видні в списку адресатів, т.зв. “Прихована копія”. Також, ми винесли “Копію” в окреме поле, що спростить поділ адресатів на отримувачів і сповіщених. Попередні налаштування залишились без змін.