13.10.2020

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Інтеграція з SalesDrive

Ми створили парсер для взаємодії з даними під час їх передачі через WebHook з CRM-системи SalesDrive. Це дозволяє реалізувати додавання і видалення завдань у автодзвінках в залежності від виставляємого статусу в заявці.

Оновлення тікетної системи

Нещодавно вийшло оновлення тікетної системи – стало трохи зручніше:

  • Багаторядковий ввід тексту (якого дуже не вистачало);
  • Виправили відображення скопійованої в тікет багаторядкової структурованої інформації (наприклад, логи).
  • Оновили оцінку повідомлення. Ми слідкуємо за якістю інформації, яку надає співробітник техпідтримки, і хотіли б, щоб ви користувалися 🙂

Також ми готуємо демонстрацію екрана і конференції в ТС, слідкуйте за новинами!

Оновили зовнішній вигляд звіту “Журнал дзвінків”

Продовжуємо робити “косметичний ремонт” в звітах. Цього місяця ми працювали з звітом “Журнал дзвінків”. Що змінилося:

  • Тепер тепер доступ до журналу дзвінків доступний при формуванні звіту “За функціями”;
  • Тип дзвінка тепер у стовпці “Session_ID” з підказкою ;
  • Привели до ладу у вкладці деталей дзвінка “Вузли зв’язку”.

Робота над журналом дзвінків ще триває. Ми внесемо зміни через тиждень, але вже по-тихому, без новин

Рапорти (BETA) тепер доступні всім компаніям!

Деякий час тому, декілька компаній отримали доступ до нових звітів в Окі-Токі – Рапортів. Рапорти відрізняються від звичайних звітів автономністю і “вичавкою” інформації замість купи сторінок детальних даних. За задумом, рапорт дозволяє покласти на стіл керівника пару аркушів A4, які дадуть йому повне розуміння того, що відбувається в кол-центрі та наскільки він ефективний. 

У останньому оновленні, перед виходом рапорта в загальний доступ, ми додали:

  • Звіти по авто-дзвінкам – корисна інформація про роботу з автодзвінком з фільтром за конкретними автообдзвонами, чергами та періодом;
  • Управління в межах об’єктів – спосіб створити автоматичний звіт для конкретного об’єкта в один клік. Наприклад, увійдіть в автообдзвоні, за яким хочете отримувати листи з звітами на пошту та активувати звіт.

Розділ управління та перегляду звітів знаходиться в списку розділів (в самому низу).

 

Оновлення операторського місця: ручне відкриття анкети

Додали кнопку ручного відкриття анкет, кому вони потрібні ситуативно і не мають вилізати на екран при кожному дзвінку. Кнопка знаходиться в правій бічній панелі операторського місця.

Фільтр за подіями

Звіт “Журнал подій” відображає лог виконаних заздалегідь налаштованих тригерів на події в системі. Край корисний звіт для інтеграторів, який до цього моменту мав головний мінус – відсутність фільтрації за подіями. Тепер це в минулому і великі інтегратори можуть комфортно стежити за логами з конкретними тригерами.

Посилання на завантаження аудіозапису

Створили URL, перехід за яким ініціює завантаження аудіозапису розмови. Посилання можна додавати в вигружаємий звіт при активації чекбокса “Додати посилання”, а також передавати її вебхуком в інтеграціях.

Плагін для інтеграцій “Пошта” вдосконалено!

Був перероблений плагін для інтеграцій “Пошта”. Ми додали можливість відправляти листи на отримувачів, які не будуть видні в списку адресатів, т.зв. “Прихована копія”. Також, ми винесли “Копію” в окреме поле, що спростить поділ адресатів на отримувачів і сповіщених. Попередні налаштування залишились без змін.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 17, 2021 Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Детальніше
photo
Середа Жовтень 9, 2019 Які потрібні звіти в кол-центрі

Які звіти для колл-центру передбачені в хмарній системі Оки-Токи

Детальніше