Рефакторинг черг та автообдзвонів
Пишаємось впорядкуванням черг та автоматичних дзвінків, як на рівні коду, так і візуально: впорядкували вкладки, переглянули функціонал, змінили зовнішній вигляд списків черг та автообдзвонів, додавши швидкі посилання, а також інформативну статистику по черзі і автодзвінку.
Папки аудіозаписів проектів
Кілька компаній-колег надихнули нас на ідею, реалізація якої дуже допоможе аутсорсинговим кол-центрам, що працюють з багатьма різними замовниками: вивантаження аудіозаписів розмов по проектах. Це вбудоване рішення, не має елементів керування.
Підключіть зовнішнє сховище, створіть проект з чергами цього проекту, готово.
Тепер, коли ми будемо надсилати файли записів на Ваше зовнішнє сховище, всередині зовнішнього сховища створюється окрема папка з назвою проекту і в неї будуть переміщатися всі записи проекту. Не потрібно надавати доступ замовнику до системи, залишається поділитися з ним папкою на своєму Google, Dropbox та FTP.
Спрощене підключення номера
Ми спростили старт для нових клієнтів, здійснивши інтеграцію з деякими SIP-провайдерами, а також додали посібники для підключення власної телефонії. В майбутньому ми будемо розширювати список SIP-провайдерів, зводячи до нуля необхідність у багатоденному перегляді з пошуком, вивченням тарифів та підключенням телефонії. Це нововведення доступне у списку SIP-провайдерів вашої компанії. Немає про що говорити – треба користуватися 🙂