10.03.2020

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Масові операції зі списками

Додана проста, але корисна функція масового видалення та додавання номерів в списках. Розташовується всередині списку на вкладці “Управління”.

Фільтр за номером імпорту

Розширили список звітів, в яких можна фільтрувати дані за номером імпорту. Тепер фільтр є в звітах: Журнал дзвінків (Черги та дзвінки); Зведений звіт (Черги та дзвінки), Зведений звіт по задачам (Автообдзвоні), Журнал спроб (Автообдзвоні).

Оптимізація звітів асд сек та роутинг

Закінчили черговий етап загальної оптимізації сервісу. Цього разу оптимізація торкнулася звітів, що знаходяться в розділах “Користувачі”, “Черги та дзвінки” та “SIP-телефонія”. Звіти завантажуються швидше та здатні оперувати набагато більшим масивом даних.

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

Новина дуже порадує тих, хто регулярно стикається з налаштуванням подій зі спрацьовуванням при проходженні дзвінка через кубик сценарію дзвінка. Раніше доводилося шукати в вихідному коді сторінки сценарію його унікальний айді. Навели порядок і тепер знайти потрібний кубик можна з дропліста всередині події з можливістю пошуку.

Оптимізація імпорту дрібних баз

Особливістю масового імпорту є пауза перед початком завантаження даних, яка може тривати до хвилини. Це обумовлено глобальною чергою на завантаження імпортів у нашу базу даних. Оскільки багато клієнтів використовують імпорт для завантаження безлічі дрібних баз, ми створили окрему чергу для дрібних імпортів (до 200 завдань), які імпортуються практично без затримок. Такі імпорти позначаються тегом “Ручний”.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Жовтень 13, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Детальніше
photo
Середа Грудень 20, 2017 Як зробити автообдзвоні номерів?

Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

Детальніше