05.05.2019

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Новини Окі-Токі за квітень 2019 року: оптимізація імпорту, адресна книга в новому опермісці, чорний список для вихідних дзвінків, інтеграція з AMOCRM.

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Оптимізація імпорту

Поспішаємо поділитися приємною новиною: ми провели глибоку оптимізацію даних і змогли прискорити у кілька разів швидкість імпорту! Оптимізація торкнулась “Масових операцій” в CRM та “Імпорту даних” в новому інтерфейсі. Останній тест дав такий результат: 422 контакти завантажено за 73 секунди; Середня швидкість завантаження контакту – 0.175 сек; Швидкість додавання завдання до автодзвінка – 0.142 сек. Для додавання з контролем унікальності номерів в завданні і контактів в CRM, створенням контакту в CRM і створенням бізнес-процесу це дуже добре.

Пріоритет за часовими поясами в автодзвінку

Додали нову приорітитизацію в автодзвінку “Регіон”. Зараз далекосхідні регіони можуть дзвонити в першу чергу.

Адресна книга в новому опермісці

Перенесли віджет “Адресна книга” в нове операторське місце та інструменти взаємодії з ним в особистий кабінет. Тепер в оператора завжди може бути під рукою список необхідних для роботи контактів, хай то буде замовник, менеджер, консультант або партнер.

“Липкий зворотний дзвінок”

Ми розробили опцію “Липкий колбек”! Вона може використовуватися як при додаванні задачі в колбек з СRM, так і при обробці втрачених вхідних дзвінків. Можна закріплювати контакт за конкретним користувачем, можна за поточним користувачем, що обробляє карту клієнта в СRM.

Детальніше в цій статті.

Опція: Чорні списки для вихідних викликів

Рік тому ми вже ознайомлювали наших клієнтів з можливостями “Списків” в цій статті. Зараз ми розширили можливості використання чорного списка, впровадивши його і для ручних вихідних дзвінків. Увімкнути чорний список до черги можна в вкладці “Операторське місце”.

Інтеграція з AMOCRM

Ось він перший крок до інтеграції з АМО СРМ! Ми реалізували один з найпоширеніших кейсів-звернень – “створення угоди та контакту” в АМО СРМ за допомогою вебхука. Наприклад, є база, потрібно її обдзвонити та за відповідями клієнта роботу створити угоду в зовнішній СРМ. Користуйтеся!

Нова стаття “Поповнення балансу Окі-Токі”

Покрокова інструкція, як поповнити баланс хмарного сервісу Окі-Токі.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Лютий 20, 2024 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше
photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше