Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
22.12.2023
ChatGPT for call centers
Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.
Оцініть новину:
Читайте також
Середа Листопад 11, 2020
Інструменти Окі-Токі для аутсорсингових колл-центрів
Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.
Детальніше
Вівторок Лютий 21, 2023
Зміни в «змінних»
Чудові новини для любителів працювати зі змінними, яким було важко освоювати інструмент через його недружнє зрозуміння в інтерфейсі Оkі-Tokі.
Детальніше