Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
22.12.2023
ChatGPT for call centers
Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.
Оцініть новину:
Читайте також
Понеділок Листопад 11, 2019
Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019
Новини Оки-Токи за жовтень 2019 року: Рефакторинг черг та автообдзвонів, папки аудіозаписів проектів, спрощене підключення номера. Дізнайтеся більше у дайджесті!
Детальніше
Вівторок Вересень 5, 2023
Як створити сценарій діалогу із клієнтом?
Детальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
Детальніше