06.05.2020

Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!

Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Періодично, кожен оператор стикається з ситуацією, коли браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері. Це стає причиною обмеження входу в місце оператора Окі-Токі. У цій статті я описую способи вирішення трьох найчастіших  причин.

Стаття належить інструменту “Для операторів“.

 

Якщо браузер обрав як основний мікрофон, той, що не існує або неробочий мікрофон (Google Chrome):

1. Введіть в адресний рядок браузера Chrome посилання: chrome://settings/content/microphone

2. Мікрофон – натиснути вкладку, змінити значення Default на інше. Якщо вбудований мікрофон, то відповідно його і ставимо.

3. Нижче вказано умову “Запитувати дозвіл на доступ (рекомендується)” – перемикач має бути активним.

Якщо Windows обмежив доступ додатків до мікрофона (Windows 10):

1. Перейдіть до Параметрів Windows (натискання Win+i).
2. Введіть у рядок пошуку слово “Мікрофон”.
3. Виберіть з випадаючого списку пункт: Вибрати програми, які можуть отримати доступ до мікрофона.
4. На відкритій сторінці натисніть на умову “змінити” під текстом Доступ до мікрофона для цього пристрою включено – перевірте, що перемикач стоїть на опції включено.
5.  Нижче в пункті умови Дозволити програмам доступ до мікрофона – повинен бути встановлений перемикач на опції включено.

Якщо інша програма отримала монополію на доступ до мікрофона:

1. Перейдіть до Параметрів Windows (натискання Win+i) Виберіть пункти: Пристрої, в правому меню супутні параметри, виберіть: Параметри звуку, в правому меню перейдіть в Панель керування звуком.
2. У відкритому вікні Звук, перейдіть у вкладку Запис.
3. Виберіть зі списку пристроїв потрібний Вам мікрофон. Клацнути по ньому правою кнопкою миші та виберіть меню властивості.
4. У вікні Властивості перейдіть на вкладку Додатково, у пункті Монопольний режим, вимкніть прапорці Використання монопольного режиму.

Що робити, якщо проблема все ще не вирішена?

У такому випадку велика ймовірність апаратної несправності: може бути проблема з кабелем та/або штекером мікрофона, а може бути проблема й з мікрофонним гніздом комп’ютера. Тут найпростіше виявити корінь проблеми методом виключення: наприклад, під’єднати свій мікрофон до іншого пристрою та перевірити його роботу, а потім під’єднати інший мікрофон до свого комп’ютера та перевірити його роботу.

Якщо ви пройшли всі рекомендації цієї замітки, але браузер не бачить мікрофон – звертайтеся до нас, техпідтримка з радістю допоможе!

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Квітень 13, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.1

Як виглядає адаптація операторів та менеджерів з продажу у кол-центрі?

Детальніше
photo
Вівторок Березень 27, 2018 Голосовий IVR

Як вийти з кнопкового меню IVR до голосового. Налаштування голосового та гібридного IVR в сервісі для контакт-центрів Окі-Токи

Детальніше